Nieuw seizoen SOBW 2004

Originally posted by #94
En toen werd een "outsider" een insider.

Bla bla bla :P
Je hebt fantastisch gereden maar laten we eerlijk zijn dat heb je vast niet afgelopen zaterdag geleerd :)

En als oude rot had je geweten dat Leroy ellebogen aan twee kanten heeft :rolleyes:
 
Geeen oude rot, WEL twee grote ellebogen.

Jij bent niet de enige die hem onsportief vind. Ik ken die jongen totaal niet maar iedereen waarschuwde voor zijn " rijstijl "

PS. Voor degene die video opnamen hebben gemaakt, kijk nog maar eens terug, dan weet je precies waar iedereen het over heeft.
 
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, en vondt er eerlijk gezegd niets speciaals aan. Je gaat mij echt niet vertellen dat het de schuld van Leroy was dat Patrick op ze muil ging.

En verder...2 grote ellebogen? kijk eens naar de topscooter-klasse zou ik zeggen, daar is de 'agressieve rijstijl van leroy kinderspel bij. Verder uiteraard een complimentje, de scooter ging als een kogel, en Patrick kan hard sturen, no doubt about it. Maar niet mensen gaan verwijten als er een ongelukje gebeurt :)
 
Wat betreft de valpartij ben ik et met Robbert eens. Valpartij was absoluut niet Leroy's fout. Verder weet ik dat ie af en toe wel es rare fratsen heeft met rijden. Voor de rest, Patrick complimenten met je prestatie van vandaag.
 
Originally posted by Twin
Geeen oude rot, WEL twee grote ellebogen.

Jij bent niet de enige die hem onsportief vind. Ik ken die jongen totaal niet maar iedereen waarschuwde voor zijn " rijstijl "

PS. Voor degene die video opnamen hebben gemaakt, kijk nog maar eens terug, dan weet je precies waar iedereen het over heeft.

Rick hier..
Leroy gooide gewoon het gat dicht... het is natuurlijk geen toertocht, je mag je plek verdedigen... het is gewoon het gebrek aan ervaring dat patrick zich gelijk laat opnaaien en de wedstrijd in de 4e (ongeveer?) ronde wil beslissen terwijl er nog ongeveer 20 rondes kwamen... patrick was sneller, en met iets meer geduld en het juiste moment afwachten had hij zeker de wedstrijd gewonnen.. het belooft nog wat voor de rest van het seizoen, maar niet gelijk een ander de schuld geven als je jezelf onderuit remt.. en over de "rijstijl" van leroy: ik weet er alles van...... maar dat is racen.. maar 1 ding is zeker... patrick wint er nog wel een paar... greets Rick
 
Weet je wat, ik heb er in ieder geval veel van geleerd.
Het geeft mij alleen maar meer motivatie om hem toch weer voorbij te doen, en last but not least:
wie kaatst kan de bal verwachten.
 
ging lekker dus Patrick , je had al behoorlijk wat getrained neem ik aan? het scootertje liep goed! en wat betreft Mosterd , ik ken m niet maar hij lijkt mij niet echt de meest sympathieke jongen, ik heb iig nog nooit een goeiedag uit ham gekregen.

het lijkt mij nogal een egotje , maarja ik ken m niet maar hij komt gewoon zo over.............
 
je leerd het met vallen en opstaan:rolleyes:

Voortaan gewoon een beetje je verstand gebruiken, Patrick! jij gaat zeker nog wel wat winnen van het seizoen!

Gr Kerv -:-
 
Voor diegene die zeggen of denken dat patrick er mee zit dat hij 2e is geworden hetvolgende: patrick zal de laatste zijn die leroy onsportief gedrag verwijt. feitelijk verdedigd leroy zijn positie,
Voor aanvang wedstrijd zijn er diverse personen c.q. rijders geweest met een waarschuwing over het rijgedrag van Leroy

dit kwam tijdens de kwalificatie wel naar voren, tijdens het uitrijden vond Leroy het nodig om in te halen en gelijk te snijden!! dit soort gedrag hoeft niet i.i.g. niet voor een potentieel kampioen.

Nogmaals het is Leroy van harte gegund, verdedigen is OK maar graag wel een beetje sportief!
 
Ik zie nergens dat patrick leroy de schuld geeft van de valpartij, hij zei zelf tegen mij dat hij gewoonweg te laat remde en daardoor slipte. Hoe Leroy zijn "lijn" verdedigde op het rechte stuk vind ik persoonlijk zwaar onsportief, dat vond Patrick volgens mij ook en daar doelde hij volgens mij ook op of niet?
 
Klopt alleen er onstaat nu een algemene indruk dat patrick een huilebalk is en ik kan je verzekeren, hij is alleen maar nog gemotiveerder!! mensen die hem kennen weten ook dat patrick absoluut niet zo is.
 
Originally posted by Beresnel
Klopt alleen er onstaat nu een algemene indruk dat patrick een huilebalk is en ik kan je verzekeren, hij is alleen maar nog gemotiveerder!! mensen die hem kennen weten ook dat patrick absoluut niet zo is.

He anders hou jij gewoon je muil dicht, Patrick kan zelf ook reageren. Wij zien Patrick helemaal niet als een huilebalk, maar als jij hier gaat doen alsof je ze vader bent, en hem een beetje komt verdedigen begin jij wel de indruk op te wekken bij mij dat Patrick het zelf niet durft te zeggen.
 
Pronk je haalt de woorden uit me mond. Beresnel, wie ben jij nou? Na de race was ik nog ff bij Twins in het tentje, was jij er toen ook?
 
Originally posted by Pronk
He anders hou jij gewoon je muil dicht, Patrick kan zelf ook reageren. Wij zien Patrick helemaal niet als een huilebalk, maar als jij hier gaat doen alsof je ze vader bent, en hem een beetje komt verdedigen begin jij wel de indruk op te wekken bij mij dat Patrick het zelf niet durft te zeggen.

Ik zou niet weten waarom ik mijn "muil moet houden" ik moet namelijk niks!!! en nee ik ben zijn vader niet, ik sponsor voornamelijk. BTW pronk, ik zeg ook niet dat jij dat zegt ik Quote voornamelijk Hessman.


Mol; ja ik was ook in het tentje toen jij kwam.
 
Het weekend was zeker super, maar Beresnel wie ben je dan? Hier brand je de hele wereld af, maar jezelf dan ff voorstellen als ik naast je sta durf je niet ofzo?
 
Back
Top