Nieuw seizoen SOBW 2004

Ik snap dat je het vraagt. Ik vraag me alleen af waarom je het in 3 a4'tjes tekst vraagt terwijl het ook in 1 zin kan. Verder is je vraag al beantwoord.
 
dus de vraag is beantwoord, er zijn 3 goede nieuwe rijders Rodney, leroy en Koen, fred en paul?

mijn vraag was niet vervat in 3 a4tjes of het zijn wel hele kleine a4tjes. omdat sommige niet goed lezen dien ik telkensmale een in nederlands vertaalde (zowat in stripvorm) uitleg te geven!!

tja uiteindelijk wordt het dan wel een a 4 tje, ik ga denk ik ook een thread starten, hierin wordt dan niets gevraagd en hoef je ook geen antwoord te geven, het wordt dan makkelijker voor mij .

hoef ik niet iets 12x uit te leggen!

Bijv: als je niets te vragen hebt over wedstrijden doe het dan hier! :)
 
Originally posted by Beresnel
dus de vraag is beantwoord, er zijn 3 goede nieuwe rijders Rodney, leroy en Koen, fred en paul?
correctie, Alleen Koen is nieuw.

rest heeft top scooter/70cc/meerdere jaren std klasse ervaring of is std klasse kampioen.

ciao
 
Ik kwam op Arkel ook een vageling tegen op een 2000 die ook aardig aan het rammen was. Alleen zijn scooter stopte er mee na een paar ronde :)
 
vergeet mijn hele vraag maar!!, het is voor sommige erg moeilijk, om een passend antwoord te geven.
ik dacht dat wat extra info -voor een liefhebber die graag komt kijken- wellicht interesant kon wezen, schijnbaar wordt dit niet op prijs gesteld,

verder bedankt voor diegene die wel snapt wat ik bedoel!

btw ik wens iedere rijder een goed seizoen, de sterkste zal winnen, ik hoop en verwacht zowel bij de STD als Bij de TOP dat het spannend en vooral leuk wordt.
 
en je weet na de eerste wedrtrijd echt nog niet wie het snelste gaat , de 1 is sneller in zijn ritme dan de ander.............

maar Beresnel , als je hier replyed doe het dan duidelijk, niemand snapt het hier denk ik........

en ja , volwassen coureurs zijn af en toe ook kinderachtig........ leuk heh?
 
Originally posted by kleck
dacht dat je al klaar was erik ?


Nee nog niet.....heb getraind met setup van vorig jaar;) Ding ligt nu weer uit elkaar en gaan wegens omstandigheden zondag pas weer in elkaar.

Originally posted by dani
Maar misschien voor jou een nieuwe snelle naam; Koen Schippers...

Neem nog steeds aan dat je het over de std klasse hebt?

Ik heb ook wel vertrouwen in Koen, denk dat hij snel leert en het wordt zeker leuk:)


En dan nog over de "outsiders"; er zullen gerust nieuwe komen die snel zullen zijn maar die hebben meestal zoals al gezegd geen wedstrijdritme en zijn veel circuits nog nieuw, die je naar mijn mening in een vrije training van 10 min niet goed leert kennen.
Maar ik ben benieuwd en er zal gerust genoeg concurrentie zijn. Ik moet dit jaar echt een heeeeeel stuk harder gaan rijden dan vorige jaren denk.
 
Originally posted by BART#21
Ik kwam op Arkel ook een vageling tegen op een 2000 die ook aardig aan het rammen was. Alleen zijn scooter stopte er mee na een paar ronde :)

waarschijnlijk deze daniel?
 
Net weer even wezen trainen. Toch weer een paar nieuwe gezien waarvan er een wel behoorlijk opviel:)
Twins, een van de twee kerels ervan gaat dus ook rijden. De scooter reed zeker netjes wat ik kon zien:) Hij was de stnd scooters die aanwezig waren toch voor.

Mijn scooter daarentegen wou nog niet helemaal lekker, moet nog wel wat gebeuren helaas:(
 
Back
Top