Nieuw seizoen SOBW 2004

Woensdag denk even testen in Arkel Kerv, Emmen word niks voor BART racing dit weekend. Wat betreft de mail problemen met de SOBW; ik heb ook nog geen startnummer gekregen maar Ria heeft naar mij vrij snel terug geantwoord dat ik het geld nog niet overgemaakt heb :P
 
zo ben vandaag es wezen kijken in Nw weerdeinge.....

ik heb "gemeet" met Johan draijer die ik tot vandaag nog nooit was tegengekomen. ik heb je nog gezien Kervin maar je was zo snel weer verdwenen................... (ik kon je zo snel niet meer vinden en ze wilden weg.....) helaas kon ik zelf nog niet trainen, ik moet de scooter nog ophalen..........
 
Originally posted by melf #50
zo ben vandaag es wezen kijken in Nw weerdeinge.....

ik heb "gemeet" met Johan draijer die ik tot vandaag nog nooit was tegengekomen. ik heb je nog gezien Kervin maar je was zo snel weer verdwenen................... (ik kon je zo snel niet meer vinden en ze wilden weg.....) helaas kon ik zelf nog niet trainen, ik moet de scooter nog ophalen..........

Ik heb jou ook nog gezien. maar toen reed ik de baan op. en later kon ik je niet meer vinden!

Maar het was weer een geslaagden dag.

Gr Kerv -:-
 
en wie komt er woensdag allemaal weer?

ik ben er van de party! hoop nu wat meer ronde's te rijden dan vorige week.

groeten rob
 
ik vond het wel weer een geslaagt dagie knallen gister.

maar wat zag ik. gaat lydia nu voor JPS rijden?
een mat zwarte scooter...... ik had nog niks bizonders van jarno de vos gehoort. dat er een nieuwe dame in het team kwam. maar toch leuk voor je lydia!

groeten rob
 
8P 8P

Ik ga zondag de scootie in elkaar bouwen en hoop hem toch af te kunnen stellen. En dan woensdag nog een keer knallen @ arkel.
En dan komt het er alweer aan......kheb er zin in8) :W
 
valt mij een beetje tegen dat de gevestigde orde geen outsiders noemen,!!!?? wil dat zeggen dat die er niet zijn.

ik denk van wel !! nieuw bloed zal het dit jaar mooier maken

wij zien het wel na Lelystad. ben zeer benieuwd ik weet zeker dat er verrassingen aan komen.
 
Tja, je weet wel!!! rijders waar gemakshalve geen rekening mee wordt gehouden.

wellicht voor jou niet, maar voor andere wel!!
 
Originally posted by Niels
owwww nu worden we allemaal heel bang! :rolleyes:

OWWWW wat een kinderachtig antwoord, hoezo bang!!!!!!!
er is toch niemand (ik zeker niet) die zegt dat je bang moet zijn of worden??

het valt mij ( en mischien heb ik iets gemist) op dat de gevestigde orde (en aanhangers) zichzelf op de eerste 10 zien, eventuele ousiders kom ik niet tegen.

maar gezien je agressieve houding kan ik beter niets vragen!! Toch?

van volwassen coureurs verwacht ik een volwassen antwoord, echter ik moet jou maar niet zien als volwassen.
 
Back
Top