Nieuw seizoen SOBW 2004

Originally posted by Beresnel
OWWWW wat een kinderachtig antwoord, hoezo bang!!!!!!!
er is toch niemand (ik zeker niet) die zegt dat je bang moet zijn of worden??

het valt mij ( en mischien heb ik iets gemist) op dat de gevestigde orde (en aanhangers) zichzelf op de eerste 10 zien, eventuele ousiders kom ik niet tegen.

maar gezien je agressieve houding kan ik beter niets vragen!! Toch?

van volwassen coureurs verwacht ik een volwassen antwoord, echter ik moet jou maar niet zien als volwassen.

:rolleyes:
 
Originally posted by Beresnel
valt mij een beetje tegen dat de gevestigde orde geen outsiders noemen,!!!?? wil dat zeggen dat die er niet zijn.

ik denk van wel !! nieuw bloed zal het dit jaar mooier maken

wij zien het wel na Lelystad. ben zeer benieuwd ik weet zeker dat er verrassingen aan komen.
Ben het helemaal met je eens...

Maar als je nix van "out-siders" weet kan je ook nix voorspellen...
Enige nieuwe lingen in de top kan je wel voorspellen, aangezien die std hebben gereden.
Maar std klasse is altijd een verrassing :)
zo was er ooit ook een nieuw iemand die op een gare quartz op de eerste wedstijd de tweede tijd trainde :p

maar wie ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
En moeten wij rekening met jou gaan houden, of wil jij je leuke info met ons delen?

ciao
 
Originally posted by Niels
oke, maar wie denk je dat ons dan baas gaat maken?

ONS??? de vraag is feitelijk of dat jullie verwachten enige tegenstand van nieuwe rijders zal zijn, zo ja welke!!!!??

uit jouw antwoord lees de quote, -ONS- blijkt dus dat jij dit niet verwacht.

Nogmaals ik zeg dus niet dat jij of een van jouw collega coureurs niet kan en zal winnen, ik vraag mij dus openlijk af of er outsiders zijn. en hoe jullie daartegen aan kijken.

gezien de Topic en het feit dat dit een forum is ligt deze vraag dus bij jullie.

persoonlijk denk ik dat er verrassingen aankomen, of nieuwe coureurs die voor verrassingen gaan zorgen.
zo niet dan kan de buit nu al verdeeld worden, of heb ik het mis?
 
Originally posted by dani
Ben het helemaal met je eens...

Maar als je nix van "out-siders" weet kan je ook nix voorspellen...
Enige nieuwe lingen in de top kan je wel voorspellen, aangezien die std hebben gereden.
Maar std klasse is altijd een verrassing :)
zo was er ooit ook een nieuw iemand die op een gare quartz op de eerste wedstijd de tweede tijd trainde :p

maar wie ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
En moeten wij rekening met jou gaan houden, of wil jij je leuke info met ons delen?

ciao

tuurlijk weet ik wel iets van outsiders, maar ik rij zelf niet!! dus wie ben ik dan om te reply-en met naam waarvan ik verwacht dat hij hoge ogen zal gaan gooien, kom regelmatig op circuits en zie nieuwe gezichten die verdomd hard gaan.

e.e.a. zal na lelystad wel in het juiste perspectief staan, hier zal dat dan wel duidelijk zijn, nogmaals de vraag was feitelijk WAT VERWACHTEN JULLIE?
 
Ik verwacht persoonlijk niet zo snel een nieuwkomer als kampioen. Komt veelal door gebrek aan ervaring en aan race ritme waar het aan ontbreekt. Dat zijn vaak toch erg belangrijke dingen.
Maar wie weet. Je mag de tegenstand nooit onderschatten.
 
zoals in mijn vorige reply, je kan weinig verwachte van mensen die je niet kent....
Maar er zullen wel degelijk snelle nieuwe mensne zijn in de std klasse.
want ik neem aan dat je het over std klasse hebt?
Ik rijd zelf geen std klasse meer, dus maak me er ook niet druk om.

Zoals Bart#21 al zegt, een ECHTE nieuweling mist over het algemeen de ervaring met inhalen en race ritme om continue te presteren en kampioen te worden
 
ik zie bij de inschrijvingen veel nieuwe namen... maar wat zou je dan in godsnaam erover moeten denken?

je weet toch niet of die mensen met een Kymco DJ gaan rijden of een snelle zip? laats staan of ze al rijvervaring hebben etc

je gaat dus dingen veronderstellen waarvan je in principe nix weet dan een naam
 
nee niet bedoeld om te veronderstellen , just a question.
er wordt ook getraind, ok dit zegt op zich niets over een wedstrijd.
inhoudelijk kan je hier wel zien of er snelheid in zit en hoe het bochtenwerk is, eveneens de lef en de wil om te presteren.

gezien het feit dat ik niet op elke oefenbaan kan kijken ben ik benieuwd!! over het algemeen zitten op dit topic rijders die op verschillende banen "nieuwe gezichten zien" het uitwisselen van informatie hierover en de eventuele Outsidersbron kan nuttig en zinvol zijn. op naam kan inderdaad niets verondersteld worden daarom was mijn vraag !
 
Originally posted by Niels
beresnel, wat ben je stil... ben ik erachter wie je bedoeld?

beste niels, het is geen kwis???? het is maar een vraag, en wie bedoel je dan TWINS?

er zijn legio nieuwe namen in de std en in de top.

Snap je!?
 
Wij gaan alleen met t team trainen doordeweeks, dus dan is er geen concurrentie.
Maar misschien voor jou een nieuwe snelle naam; Koen Schippers...

Neem nog steeds aan dat je het over de std klasse hebt?
 
niet alleen standaard, ook de topscooters. ben alleen benieuwd of JULLIE lees coureurs ook kijken naar vers bloed die wellicht een outsider kan zijn.

het is namelijk voor insiders leuk om te kijken _monitoren hoe deze zich ontwikkelen_, hetgeen niet inhoud (door mij) dat deze kampioen worden.

het viel alleen op dat ik totaal geen nieuwe namen heb gehoord bij de std en bij de top, iets in de trant van ".../ zo die ging wel goed.

OK ik weet nu dat koen schippers een nieuwe is in de std die hard kan gaan,
 
oke, is al aardig wat voorbij gekomen in deze topics, maar zal even rijtje maken met verleden.

topscooter nieuwelingen 2004

Rikvan Opdorp (expie)
Gilbert langerak (std klasse)
Harm van Gaalen (KAMPIOEN std klasse)
Ik (std klasse)
David Lagendijk (std klasse)
vaag gehoord over Gilbert Bloemers (std klasse)

en verder weet ik niet wie nieuw zouden komen..

Over std klasse kan ik kort zijn,

van nieuwelingen weet ik niets, behalve van (team-maatje Koen)
Verder verwacht ik van Rodney veel dit jaar op Koopmanszip en
Paul de Bruine, zal ook zeker voorin te vinden zijn

ciao
 
Originally posted by dani

topscooter nieuwelingen 2004

Rikvan Opdorp (expie)
Gilbert langerak (std klasse)
Harm van Gaalen (KAMPIOEN std klasse)
Ik (std klasse)
David Lagendijk (std klasse)
vaag gehoord over Gilbert Bloemers (std klasse)

en verder weet ik niet wie nieuw zouden komen..

Over std klasse kan ik kort zijn,

van nieuwelingen weet ik niet veel, behalve van (team-maatje Koen)
Verder verwacht ik van Rodney veel dit jaar op Koopmanszip en
Paul de Bruine, zal ook zeker voorin te vinden zijn

ciao

Hartstikke bedankt , Kijk hier heb ik iets aan!! dit soort info kan leuk zijn
 
Originally posted by Beresnel
Hartstikke bedankt , Kijk hier heb ik iets aan!! dit soort info kan leuk zijn
maar die nieuwe in de top scooter klasse zijn dus voor de mensen hier geen nieuwe namen vandaar...

In de std klasse kan je weinig over nieuwe mensen zeggen als je ze nog nooit gezien hebt en meestal hebben ze niet de ervaring voor kampioenschap, maar kunne ze wel voor verrassingen zorgen.
 
Beresnel, sorry dat ik het zeg maar je lult echt vaag in dit topic. Als je iemand hard hebt zien gaan, zeg dan wie. Als je denkt dat iemand hard gaat komend seizoen zeg het dan ook.
Als je wilt weten wie wij denken dat er hard gaan, vraag het dan. Maar de achterlijke bullshit die jij allemaal uit je toetsenbord ramt gaat echt nergens over.
Verder sluit ik me ivm std. klasse aan bij Dani. Als Leroy weer standaard gaat rijden dan zal hij zeker in de top te vinden zijn. Rodney hoop ik dat ook van. En als Paul idd bezig blijft zoals hij vorig seizoen ging! Toppie...
De rest van de top van de std. klasse verhuist naar de top. En dan rijd Fred nog. Maar ik verwacht Rodney eigenlijk wel voor hem O-)
 
Als neutrale toeschouwer, vindt ik het wel aardig om te kijken of er outsiders -kunnen- zijn die wellicht op trainingen gespot zijn.

veelal zorgen deze voor vuurwerk, hetgeen kan betekenen dat ze er af vliegen of dat ze lekker meedraaien. daarom is de std vaak ook zo leuk. nogmaals als je weet wie het zijn dan wordt het als scooter liefhebber wel aantrekkelijk om juist op deze mensen te letten, bijv. toen de zoon van Roberts senior ging racen 500cc (roberts junior) werd algemeen aangenomen dat hij het wel ff ging maken, wat weer voor veel aantrekkelijk vuurwerk zorgde.

aangezien de gemiddelde coureur in heel nederland te vinden is en er div. trainingsbanen zijn kan wat voor informatie (die hier te vinden is) aardig zijn voor de neutrale liefhebber!
 
Lange tenen MOL!! , a: mijn toetsen bord is nog heel, dus ik ram niet!!
aangezien ik vermoed dat je korte termijn geheugen niet goed werkt? adviseer ik je dus ff te lezen en voor je antwoord geeft mij te Qouten, wellicht dat je er dan achterkomt dat ik het dus vraag!!!

p.s. no hard feelings
 
Back
Top