Nieuw P2P praatprogramma(via internet)

Mister Z.

as seen on TV
Dr is nu een beta-versie uit van een soort p2p praat programma.
Je hebt bij msn zon mogelijkheid met elkaar te lullen, met audio zeg maar. Dat is dit ook.
Je installeert t progje, dan kan je 'vrienden' zoeken, en dan kan je diegene ' opbellen' . Je betaald niks, kan wel eindeloos lullen(dus ideaal voor mensen met vriendinnen die teveel willen lullen, waardoor de telefoonrekening te hoog wordt etc). T gaat dus gewon via internet, niet via telefoonlijn, je krijgt ook geen nummer ofzo, maar een naam...

Te vinden op www.skype.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

IK gebruik t nu een halve dag(!) maar ben helemaal enthousiast, vandaar dat ik t hier post....
Ze adverteren dat ze beter geluid hebben dan de telefoon, en das best wel waar..
 
Nee..joh...je meent 't niet...

zo heb je veel programma's..

zelf gebruik ik teamspeak met m'n vrienden....dan kunnen we zelfs met meerdere tegelijk praten...nadeel is wel dat er eentje een server moet draaien...

laatste tijd speel ik veel battlefield, en dan loggen we eerst effe in bij teamspeak met een paar man, en dan starten we bf1942 op...dat geeft gewoon een extra demensie aan 't spel.....als je met elkaar praat én elkaar ziet lopen....

gamevoice is er ook zo eentje, alleen die heeft wat meer upload nodig....

teamspeak heeft zo'n 2-3kb nodig......(kun je instellen)
 
Originally posted by Mister Z.
IK gebruik t nu een halve dag(!) maar ben helemaal enthousiast, vandaar dat ik t hier post....
Ze adverteren dat ze beter geluid hebben dan de telefoon, en das best wel waar..

Wat voor telefoon heb jij dan :?
 
Je zegt t al: iemand heeft even een server nodig...
Ik heb er ook wel twee thuis staan(waarvan een werkt), maar niet iedereen, en juist voor die mensen, die verder ook niet zo beklend zijn met het aanbod van deze programmas, is dit een handige, simpele, goedkope oplossing...




Originally posted by chills
Nee..joh...je meent 't niet...

zo heb je veel programma's..

zelf gebruik ik teamspeak met m'n vrienden....dan kunnen we zelfs met meerdere tegelijk praten...nadeel is wel dat er eentje een server moet draaien...

laatste tijd speel ik veel battlefield, en dan loggen we eerst effe in bij teamspeak met een paar man, en dan starten we bf1942 op...dat geeft gewoon een extra demensie aan 't spel.....als je met elkaar praat én elkaar ziet lopen....

gamevoice is er ook zo eentje, alleen die heeft wat meer upload nodig....

teamspeak heeft zo'n 2-3kb nodig......(kun je instellen)
 
Maakt niet uit wat voor telefoon ik heb, ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze t beter vinden klinken dan de gemiddelde (vaste) telefoon.
Als je t niet wil, t hoeft niet...


Originally posted by chills
Wat voor telefoon heb jij dan :?
 
Originally posted by Mister Z.
Je zegt t al: iemand heeft even een server nodig...
Ik heb er ook wel twee thuis staan(waarvan een werkt), maar niet iedereen, en juist voor die mensen, die verder ook niet zo beklend zijn met het aanbod van deze programmas, is dit een handige, simpele, goedkope oplossing...

Dan is er nog altijd messenger.....waar zelfs de meest ongelukkige mensen mee om kunnen gaan en ook iedereen heeft..:?
 
Originally posted by Mister Z.
Dude, wat gaat nu sneller? Ff ' bellen' , of je hele verhaal typen in een brak programma?
Nogmaals: als je t niet wilt: t hoeft niet!:|

Volgens mij snap je niet helemaal wat ik probeer duidelijk te maken...

typen in een brak programma !!

effe voor de duidelijkheid...met msn kun je dus ook praten met elkaar, en ook ''telefoon'' kwaliteit.....

alleen dat is gewoon 1-1 dus je kan maar max met 1 persoon praten tegelijk.....(ook met dat programma van jou), en dan heb je zowat je volle upload nodig (15kb)

Wil je met meerdere mensen tégelijk praten, zal er toch iemand een ''server''moeten installeren.
 
Originally posted by chills
Volgens mij snap je niet helemaal wat ik probeer duidelijk te maken...

typen in een brak programma !!

effe voor de duidelijkheid...met msn kun je dus ook praten met elkaar, en ook ''telefoon'' kwaliteit.....

alleen dat is gewoon 1-1 dus je kan maar max met 1 persoon praten tegelijk.....(ook met dat programma van jou), en dan heb je zowat je volle upload nodig (15kb)

Wil je met meerdere mensen tégelijk praten, zal er toch iemand een ''server''moeten installeren.


Met dit programma, kan je makkelijker elkaar bereiken. En bij msn is t vaak zo dat, vooral tijdens de topuren: rond acht uur, dat de verbinding wat trager wordt, zodat er gaten in t gesprek vallen..

Daarnaast wil t nog wel eens dat msn plat ligt...
en er zijn genoeg mensen die anti-msn zijn..

En je hebt gelijk wat betreft het multi-gesprek: dan heb je een server nodig.
 
Back
Top