NEWBEES, LEES DIT!!!!!

Status
Not open for further replies.
Ik reageer vaak genoeg dom of ik probeer grappig te zijn.. maar ik lees wel alles aand8ig..
 
Daar heb je gelijk in, alleen heeft niet iedereen het geduld om "simpele" dingen uit te leggen (daar moet je leraar voor worden
smile.gif
)...

Nog enkele dingen die newbees echt NIET moeten doen (als we hier toch aan het zeuren zijn)...

-Ze lezen de topic, en antwoorden dan meteen, terwijl voor hem/haar al 30 mensen gereplyd hebben, zodat de oplossing al een week voorhanden is, en het onderwerp (natuurlijk
wink.gif
) al weer heel wat anders is...

-Als iets iemand dwars zit, persoonlijk worden (gebeurt ooit hier, check Piaggio-deel). Lekker boeiend, de meeste mensen van dit forum kennen elkaar niet, dus dat is schelden tegen een muur...

-Bij voorbaat doen alsof je alles weet, NIEMAND weet alles... Vooral niet onderbouwde reply's zijn behoorlijk irritant...

Greetz.
 
lezen?>??? search???

Ik lees me de pleuris... en met die search krijg je echt niet altijd wat je zoekt. Vind dit trouwens een leuk forum!!! heb veel geleerd
 
moet jij noui echt alle oude zooi weer naar boven halen???
 
Ik probeer m'n best te doen om de Beginners Forum Sticky's elke dag een beetje uit te breiden met info zodat mensen daar eerst even een kijkje kunnen gaan nemen..

maar ik snap heel goed dat beginners vaak simpele dingen vragen. Zo was ik ook... je bent gewoon nog niet zeker van dingen die je moet doen ofzo... het is een logisch en ook goede reactie om het te vragen overigens...

daarvoor is nu het beginnersforum... heb geduld en probeer de mensen met een goede uitleg te helpen stap voor stap...
uitzeiken heeft geen zin...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top