haha lees dit

Status
Not open for further replies.
Originally posted by tupacrulezz
okey komt die nog een keer :D

Razme? wrom zeur jij altijd zo op mij?
sinds je mij in die een of andere chat sprak en je me hier zag posten zeik je me al af
en dat alleen omdat JIJ een hekel aan snorfietsen hebt en JIJ het onverandwoord vind om er 70 mee te gaan maar dat is mijn keuze toch??

damnz hey


zo duidelijk mensjes?:W

Sorry, maar ik was al vergeten dat jij dat was zonder helm @ Feurdag.. maar goed... ik heb terechte opmerkingen gemaakt gewoon en heeft nix met je 'snor' ofzo te maken :/

de reden waarom ik anti-opgevoerde snor ben is dat mensen zoals jij zonder helm gaan rijden tegen 70km/u en het imago van de 'scooterrijder' dus ook flink omlaag haalt... wat je veiligheid is, is idd jou probleem... maar denk gewoon even goed na...
 
Last edited:
Ik kende dit verhaal ook nog niet, lijkt me ook wel leuk ook te zien....ookal schijnt het niet zo'n spectakel te zijn
 
Originally posted by Razma


Sorry, maar ik was al vergeten dat jij dat was zonder helm @ Feurdag.. maar goed... ik heb terechte opmerkingen gemaakt gewoon en heeft nix met je 'snor' ofzo te maken :/

de reden waarom ik anti-opgevoerde snor ben is dat mensen zoals jij zonder helm gaan rijden tegen 70km/u en het imago van de 'scooterrijder' dus ook flink omlaag haalt... wat je veiligheid is, is idd jou probleem... maar denk gewoon even goed na...

neej okey je opmerkingen zijn wel goed maar ook toen ik die vraag stelde over me typhoon jij begon te zeuren snor dit snor dat en topic werd gesloten met als reden

snor niet opfucken is dom ik snap dat dan niet ik stel dan toch gewoon vragen? als stel ik vragen over mijn skelter met een motor er8er het gaat toch niet om het geen maargoed die heb jij trouwens ook niet gesloten.

maar je kickte me trouwens wel elke keer op die chat :(
 
Inderdaad een heel oud verhaal, maar ik heb er zelf ook nog nooit film-materiaal van gezien...

Kom maar op met die MPGs :)
 
Originally posted by VoDKaReDBuLL
Ik kende dit verhaal ook nog niet, lijkt me ook wel leuk ook te zien....ookal schijnt het niet zo'n spectakel te zijn

Ik vond het toen wel de moeite waard, ik heb dat verhaal dus zelfgemaakt, en is dus niet opgeblazen ofzo, was gewoon std. onbrenst met zon afstand bediening begrenzer ding erop. Werkte allemaal goed, Politie dacht dat het voor tv was, ff rollerbank showen, alleen ze hadden dus niet door dat ze te maken hadden emt een onbegrensde :) Ze filmden eerst bij die dealer, en toen gingen ze (bart achterop geloof ik, of presentator weet ffn iet wie dat toen was dan) naar die bank. En die wout zei dus echt nadrukkelijk; je begrenzers hebben we altijd door, etc, etc. Mooi :)
 
tupacwiggergast je bent momenteel een van de grootste aarzen van het forum , en ik zal je bannen bij het minste geringste lame gedrag dat je nog zal vertonen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top