Lees dit maar es...dis pas een naasstreek

mja heb ook een x zoiets meegemaakt. kwam zaterdag 's nachts terug van m'n vriendin (woont 70 km ongeveer verderop) en ik moet over een weg tussen de bossen door. stak 'r een groepje wilde zwijnen 't fietspad over 8P en de laatste raak ik dus. scooter was gaar en deed niks meer, dus ik 112 gebeld (kon bijna niet meer lopen) krijg ik als antwoord: bel maar een taxi :(
gelukkig stopten 'r een paar mensen die in een plaatsje vlakbij woonden scooter in 't bos neergezet en heb ik daar m'n pa gebeld.
 
he sorry als dit je echt allemaal gebreurt echt klote, en over die flikkers weet ik het wel ze zijn er altijd als je ze niet nodig hebt en niet andersom.

(maar ff tussen ons, het komt bij mij een beetje raar over dat dit alles precies met jou gebeurt. misschien toch een beetje aandacht nodig zoals een van die gasten al zei ????)
 
2$%#^$&%*^TIYrfdstg6eh8n\ *()(*&(IJR^H*E7h\'53;8u2 .....ik word hier ZO en ZO pisneidig van.
echt waar ik heb zin om te boel kort en klein te rammen.
ALTIJD naait de politie je, ALTIJD zijn er reclames op tv van "bel 112 als er iets gebeurt" en als je dat dan doet gebeurt er DIT weer.

ik zweer het je, morgen in amersfoort rollerbank controles (amersfoortse weg), ik ga GEWOON met me gsm daarheen en blaas langs met 110.
ik ga vanavond alle feiten van kankernaaiwouten die hier gepost zijn uit me kop leren en ze die dan flink de oren in stampen als ze me nog een grote bek geven en durfen te bekeuren.
ik wil wedden dat ze dan geen grote bek meer hebben, kan me niet schelen of ze dat ook hebben.

de politie legt het af tegen de stem van heel nederland samen.
het is over het algemeen een feit dat het moreel HEEL maar dan ook HEEL erg laag ligt bij de plisie.
 
Originally posted by -[inferno]-
2$%#^$&%*^TIYrfdstg6eh8n\ *()(*&(IJR^H*E7h\'53;8u2 .....ik word hier ZO en ZO pisneidig van.
echt waar ik heb zin om te boel kort en klein te rammen.
ALTIJD naait de politie je, ALTIJD zijn er reclames op tv van "bel 112 als er iets gebeurt" en als je dat dan doet gebeurt er DIT weer.

ik zweer het je, morgen in amersfoort rollerbank controles (amersfoortse weg), ik ga GEWOON met me gsm daarheen en blaas langs met 110.
ik ga vanavond alle feiten van kankernaaiwouten die hier gepost zijn uit me kop leren en ze die dan flink de oren in stampen als ze me nog een grote bek geven en durfen te bekeuren.
ik wil wedden dat ze dan geen grote bek meer hebben, kan me niet schelen of ze dat ook hebben.

de politie legt het af tegen de stem van heel nederland samen.
het is over het algemeen een feit dat het moreel HEEL maar dan ook HEEL erg laag ligt bij de plisie.

beetje overdreven vindt je niet |(
 
Snap dat het als aandacht trekken wordt beschouwd....maar ben pas sinds deze week member van het forum, toevallig beetje aan het lezen en zodoende kwam ik bij het bericht van Wahid uit met als topic Naaistreek of iets in die richting........
 
Originally posted by Mr Polini Evo
mwa, ik was keer aan het hangen met een groepie van 5, 2 jaar geleden, en toen had ik een telefoon gevonden (motorola sloeber, je kent het wel) die aan stond, hebbe we 112 gebeld, beetje geschreeuwt, en toen in de bossies gegooid, (vinger afdrukke verwijdert :p) ze waren er in precies 18 minuten pas (als het een meisje was die verkracht werd, was ze al dood).


Kijk, en daardoor komen ze dus overal te laat...
 
Over de scooter die totall loss is, en je 3 kronen en een hoop tandartsrekeningen: er bestaat nog zoiets als het waarborgfonds, is dus voor mensen schade geleden hebben waarbij de dader is doorgereden (bijv. in een straat 3 geparkeerde oto's deuken in 1 kant ofzo) en die vergoed dan (soms!!!) de schade. Probleem is de schade vergoeden ze als ze geld hebben, en ze geloven dat het niet jou schuld is.

Het is misschien niet een grote kans, maar het is er wel 1...

succes ermee :)
 
Jou nemen ze nog serieus bi 112. Bij mij hingen ze op toen er brand was, ze dachten dat het niet echt was. Was wel op een woensdagmiddag, maar dan hoeven ze nog niet te denken dat ik een kind ben die te weinig aandacht krijgt ofzo. Na 2 keer bellen ben ik naar mijn buurvrouw gelopen om haar te laten bellen. Is overigens al wel een tijdje terug.
 
Echt schandalig gewoon sommige akties van de politie, maarja ze kunnen ook niet overal tegelijk zijn, vergeet niet dat er een groot tekort is. Maardat ze je niet opkomen halen als je daar met je gebroken botten ligt is echt fout. Net zoals die gasten van 112 die sommige telefoontjes verwarren met fake belletjes en gewoon negeren. Ik heb sindskort ook een scanner en dan hoor je toch soms wat dom gebrabbel. 402 hier hb, ik krijg een telefoontje binnen dat er in de Rijnstraat ter hoogte van nr 20 een bloedende man op de grond ligt, zou jij kunnen kijken of er een ambulance nodig is?
Verder zijn het meestal marokanen en antilianen die ze zoeken, en ook veel junks die weer is een inbraak plegen. Maarja dat gaat nog jaren doorzo, als je kijkt wat voor straffen of geen straffen ze geven.
 
Ik heb die shit ook wel eens gehad , politie is echt genaait de laatste tijd man. ik kreeg ruzie met een paar mensen , voor ik het wist waren er wel 10 van hun om me heen ,. ik werdt helemaal de pleures in getrapt en een stelletje parkeerwachters stonden te kijken zonder ook maar 112 te bellen . naderhand had ik zelf 112 gebeld , duurde het 30 minuten voordat ze kwamen , toen ze kwamen zeiden ze ja we gaan wel ff naar die kerels zoeken . (dus niet!) die gasten zijn nooit gepakt , 1tje was wel gepakt maar die is weer vrijgelaten omdat hij zei dat ie niks gedaan had:S scotoe SUCKS!!
 
Back
Top