LEES DIT: Ik moet voorkomen!!

Nog steeds fucking veel, kan je een nieuwe scooter voor kopen man, gvd die belgse juten zijn echt niet goed wijs.
 
ik moet ook voorkomen, had ook over de 2kw bij de rollerbank laatst.
maar het stelt dus weinig voor?
kan uit dit hele topic niet veel opmaken, ik ga dus naar de rechtbank ofzo en dan gaat de officier van justitie een gesprek met mij aan?
 
Ik moest dit jaar ook een keer voor komen in februari ergens..
Had over de 2 kw op de rollenbank, niks geen spullen eraf gehaald, en heb gewoon even een half uurtje met de rechter zitten ouwehoeren en kwam ervan af met een boete van 100 euro's!!
 
Waarschijnlijk moet ik ook voorkomen, ben gepakt met 100km/u op een provinciale weg, >2kw en gevaarlijk inhalen (wou nog weg proberen te komen)

Nu zei de agent alleen dat ik maar moest gaan sparen en dat ik er nog wel meer van zou horen.

Moet ik nu voorkomen of niet? Wat kan ik het beste doen?
 
Originally posted by SNap
Waarschijnlijk moet ik ook voorkomen, ben gepakt met 100km/u op een provinciale weg, >2kw en gevaarlijk inhalen (wou nog weg proberen te komen)

Nu zei de agent alleen dat ik maar moest gaan sparen en dat ik er nog wel meer van zou horen.

Moet ik nu voorkomen of niet? Wat kan ik het beste doen?

heeft hij je echt goed kunnen klokken op 100kmh??? zoniet, dan is daar nix mee aan de hand
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®


Nee ze hadden me undercover gevolgd. Uiteindelijk moest ik stoppen bij een stoplicht en toen haalden ze me in. verderop hadden ze hun auto half op het fietspad gezet. Stapten 2 gasten uit (nickelson kleding en niet ouder dan 26) dus ik denk nou die willen de wegt vragen ofzo... Dus ik rustig stoppen, rent 1 van die gasten naar nme scoot toe en trekt de sleutel eruit.. En ja politie Ze belde een busje en die nam me scoot mee naar het bureau voor de rollerbank.

Fuck . wat een flikkers :( :'(
 
Sorry voor late reply ... Me HD was verrot heb nu een nieuwe... vandaar dat ik de laatste tijd niet veel op het forum was ... Ik heb 205 euro gehad ... Deed niet netjes enz, had er totaal geen zin in. Had werkkleren aan en stond daar met me handen in me zakken ... Heheh
 
Back
Top