NEWBEES, LEES DIT!!!!!

Status
Not open for further replies.

speedfreak

mazda powerz
ok, aan alle nieuwe leden die weinig tot de ballen verstand hebben van scooters, en datgeen wat ermee te maken zou kunnen hebben, het volgende:

-voor je domme vragen gaat stellen, gebruik de optie search.
-vragen over wat is de beste uitlaat op me originele 50cc, lees en leer, wederom de optie search.
-grote smoel wordt niet getollereerd, wil je iets vragen, blaas dan niet zo hoog van de toren.
- en zo kan im doorgaan..

dit is een serieus forum, wil je dom doen en provoceren, ga dan naar andere fora, om daar jezelf te misdragen en de boel te verzieken met je "ik ga 110 met me navigator" praat


mzzls

henk
 
Advertisement - register to remove this

kheb TIG keren de search optie gebruikt ... allemaal LEUK en AARDIG ........ maarjaaa moeten de onderwerpen die daar dan staan het wel DOEN........
dus die search optie werkt niet..
 
ja destebeter toch, als mensen eens meer de topics zouden volgen, krijg je minder van die topics waar al eens antwoord op gegeven is, 1 keer in de maand ff kijken is niet genoeg om beetje bij te blijven, dit is niet alleen tijddoding, maar ook gewoon leerzaam, je kunt beter je mond houden als domme dingen zeggen, hoewel een beetje participatie wel goed is!

greets henk
 
Ik lees veel en ik post genoeg, maar een newbie ben ik toch wel.. sleutelen doe ik nooit, weet ik dus nix van.. maar k vind het hier toch best kewl en leerzaam.

Henk, deze topic is toch lichtelijk overdreven.

DenniZ
 
Ej Henk, de laatste tijd komen er toch juist (gelukkig) niet meer zoveel van die irritante starpunt newbies?? waarom dan opeens die frustratie??
smile.gif
smile.gif
 
euh, kwam door die moterblok vervangen topic, ja goed ik snap het wel, van die newbees, daarom heb ik ook antwoord gegeven, maar ik wilde ook es even wat kwijt, beetje onzinnige topic idd, maargoed.

henk
 
Maar Henk had in principe wel een beetje gelijk...

Als mensen geen (voor ons) simpele vragen hebben, is er gewoon geen z*k te doen hier...

Ik las eerst altijd alles, tegenwoordig niet meer, maar ik kijk gemiddeld 1 a 2* per dag...

Ik vind het niet errug om zo nu en dan een domme vraag te beantwoorden (hoe verwissel ik m'n remblokjes en andere jankverhalen), ik moet alleen wel tijd en zin hebben...

Greetz.
 
erm, en jij bent?

search is idd beetje brak, omdat ik tegenwoordig de oude topic del ( heb wel alles back-upped)

Ik vind dat een junior member niet echt verschillende hoeft te zijn, het kan iemand zijn die hier al een jaar komt, en alleen leest.

En speedfreak, geen domme topics openen
 
Originally posted by SnoopHond:
hey als je hier net zit kun je nog meer van scootz afwete dan jullie allemaal bij elkaar,

Wat is dit nou weer voor een bullshit? Anders maak je je zin even af ofzo. Argumenten???
 
Hij probeert te zeggen, dat je niet moet afgaan op iemands junior status.
 
Ik ben newbie en ik ben hier om te leren.. Ik ga uit van wat einstein heeft gezegd, nl zonder vragen word je niet veel wijzer.
 
Misschien is het dan ook beter dat als je erop wilt replyen, dat je het nuttig doet, of als je dan iets onzinngs wilt posten dat je het maar lekker voor jezelf houd, want dat kan ook best wel storend zijn
frown.gif

Aan die domme reply's hebben die newbies toch ook niet en de meeste komen hier om iets te leren over hun scooter
wink.gif


Greetz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top