LEES DIT: Ik moet voorkomen!!

//\\//\\@$t€®

Ik ben altijd GEIL!!
Damn vandaag een aangetekende brief gehad van de postbode. Zag er al niet goed uit. Ik open maken.... en vind dit:
1031906930-voorkomen.jpg

1031906998-voorkomen2.jpg


Acchh niet best dus... Hebben jullie misschien nog tips om de straf een beetje te laten verminderen. Heb namelijk geen zin in een strafblad. Ik krijg over een half jaar weer zo een papiertje door de bus, want enkele maanden geleden ben ik ook al opgepakt.
 
Advertisement - register to remove this

hmmmmmm verrot.

Beetje zielig dat ze zo overdreven doen. Zijn wel ergere dingen. Uhm zal eigenlijk niet wete wat je te wachten staat. Kameraad is moest laatst voorkomen ivm fietsdiefstal en moest 10 uur werken geloof ik. Duzz denk dat t wel mee valt.
 
hey,

het enigste wat ik je kan aanraden is een goed verhaal te verzinnen. wat weet ik niet. ik had iig een goed verhaal en kwam ervanaf met 20 euro boete ( 1,4 kw met een snor ).

Als je voorkomt, kleed je netjes, altijd met edelachtbare spreken, gewoon netjes zijn, hoe netter je bent, en hoe beter je indruk op de rechter is, hoe lager je boete zal liggen.

sjah, de eis van de officier zal niet apart voor je zijn ofzo, moet je effe op de om site kijken daar staat die shit wel.

strafblad, ik denk het wel want je bent al 18 geweest. Of er word een soort notitie gemaakt, ik weet het niet cker, so correct me if im wrong.

Groetjes, en sterkte!

Michel
 
Je zult denk ik geen stafblad krijgen hoor voor zo iets lulligs.
Ik ben een keer aangehouden met mn racescooter toen ik aan het testen was. Ik kreeg gelukkig alleen een waarschuwing.
 
sinds wanneer moet je je netjes kleden en beleefd ziujn tegen rechter :?. Je wordt toch veroordeeld voor je gedrag en niet je uiterlijk cq manieren:? Als dat van invloed is vind ik dat erg fout. Krijg een moordenaar vervroegde vrijlating omdat ie altijd in pak loopt :|. Vind beetje onzin maar heb geen idee hoe het er werkt .
 
Je hoeft je niet zo druk te maken hoor...
Een strafblad krijg je sowieso niet, aangezien dit een overtreding is en geen misdrijf.
Een paar vrienden van me moesten ook al een paar keer voorkomen en het klonk erger dan het was. De "zitting" is niet meer dan om de tafel zitten met de officier van justitie en de rechter...
Verder moet je zeggen dat je heel arm bent en maar €100,- in de maand verdiend omdat je op school zit ofzo. Dikke kans dat ze je je maandsalaris laten dokken... (moest een vriend van me ook...)

Verder veel succes!
 
Hebben best wel een apart taaltje die gerechtelijke lui...
Laatste paragraaf kan gewoon in 1 zin worden samengevat...
"Bromfiets reed sneller dan 45 km/u en op openbare weg"

Wel kut voor je. Ja het helpt als je beleefd bent. Een vraag die waarschijnlijk zeker gaat komen is "wat hebt u ervan te zeggen / te zeggen in uw defensie"... Dan maar verhaaltje verzinnen en zeggen dat je spijt hebt enzo...
Veel suc6
 
Originally posted by Evert
mag ik vragen met wat voor scooter je reed? en hoe hard?
wel veel succes verder!

Scooter Aerox burdeaux parmoer rood

Setup Malossi MHR team 70cc, yasuni C16, malossi 19mm carb, malossi VL12membraam, malossi overrange set, drukveerlager, polini speedclutch, malossi koppelingshuis, top p. carterdeksel, Toerenteller/temp HPI, malossi RHQ pen 12, HPI onsteking met lichtspoel, malossi RS24, SKF C4 lagers, Neon licht blauw, RVS bouten, gekleurde parkers, digitale temperatuurmeter in voetconsole, verwarmde handvaten, ventilator achter radiator
 
Originally posted by jeepfh


Scooter Aerox burdeaux parmoer rood

Setup Malossi MHR team 70cc, yasuni C16, malossi 19mm carb, malossi VL12membraam, malossi overrange set, drukveerlager, polini speedclutch, malossi koppelingshuis, top p. carterdeksel, Toerenteller/temp HPI, malossi RHQ pen 12, HPI onsteking met lichtspoel, malossi RS24, SKF C4 lagers, Neon licht blauw, RVS bouten, gekleurde parkers, digitale temperatuurmeter in voetconsole, verwarmde handvaten, ventilator achter radiator

hmz met die verwarmde handvaten zou je weleens een probleem kunnen krijgen :D 8P
 
jah ok, maar lijtk mij vreemd dat je minder boete krijgt omdat je er netjes uit ziet.

Ik denk dat je gewoon het best met die dude mee kan lullen, en zeggen dat je t achteraf ook nie veilig vind. En dat het niet weer zal gebeuren. En vooral dat ie groot gelijk heeft.

En anders kan je hem altijd een lekkere pijpbeurt geven ;)
 
Back
Top