LEES DIT: Ik moet voorkomen!!

Yep dat is zeker weten. Als ze me nu zowieso nog 1 keer te hard zien rijden, ben ik hem kwijt. Ben namelijk al 3 keer gepakt voor teveel vermogen >2 KW... En deze dagvaarding is voor de 2de keer dat ik aangehouden ben

Originally posted by Sjoerdyo
Oja koop je toch een of ander sloop aeroxje voor 200 euro ofzo, afgeven en heb je weer een schone lei. :)

Hahah zo werkt het niet... De boetes staan op je naam en niet op het framenummer. Dus als ik een compleet nieuwe scoot koop en die opvoer, dan ben ik hem na 1 keer kwijt.

Originally posted by Folkert@MinaRally
Wazige brief. Staat er niet in met hoeveel je geklokt bent en ook hoe? Geflitst oid.

Nee ze hadden me undercover gevolgd. Uiteindelijk moest ik stoppen bij een stoplicht en toen haalden ze me in. verderop hadden ze hun auto half op het fietspad gezet. Stapten 2 gasten uit (nickelson kleding en niet ouder dan 26) dus ik denk nou die willen de wegt vragen ofzo... Dus ik rustig stoppen, rent 1 van die gasten naar nme scoot toe en trekt de sleutel eruit.. En ja politie Ze belde een busje en die nam me scoot mee naar het bureau voor de rollerbank.

Zeg gewoon dat het voor races bedoeld was en dat je aan het checken was of je bougie niet te wit was...

hmm ja gaat vast werken ja:

Verdachte: 'ik was me racescooter aan het testen, meer niet! eecht waar!'
Rechter: 'ok dus hij is ver opgevoerd? dan nemen wel hem wel in beslag' :p

Beter niet doen dus... denk dat beleefd blijven en een beetje spijt tonen al iets goed maakt hoop ik voor je..

je krijgt alleen te horen hoeveel je boete is, er zitten meer mensen in die zaal en iedereen is vrij snel aan de beurt;)

volgens mij krijg je niet eens de kans om jezelf te verdedigen:P

ik toen niet iig:P

moest ook ''voorkomen'' ik reed met me opknap firefox dr70 en techni next naar benzine station om te tanken om verder te sleutelen.
rij weg ff later zie ik 2 motor agenten dus ik geef volgas (ja ken die wegjes goed) en zet me scoot achter een hek en loop er van weg.
uiteindelijk zien ze me toch en gaan me brom checken.

1 ding hij is niet gestolen maar omdat ik hem niet gebruikte en aan het opknappen was zat er geen verzekering op geen plaatjes geen lichten enz allemaal gebreken en ik had geen certificaat bij me, ook nog de feit dat ik weg reed toen ik ze zag.
nou kreeg ik dus een boete van meer dan 800fl en een dagvaarding later in de bus.
dus ik al hellemaal stressen, 1 week voor voorkomen krijg ik een brief dat het niet meer hoeft en dat ik gewoon een boete van 300fl thuis gestuurd krijgt:|

dus ik zou me als ikjou was niet zoveel stressen:W

Hmnz, ze zijn in de rechtspraak altijd goed in het in lange termen omschrijven van simpele dingen.

Ze zijn de eerste die in 9 regels kunnen omschrijven wat een kind van 12 in 3 kan: "Te hard gereden"!

S-i-m-p-e-l..... valt wel weer op dat die lui per uur betaald krijgen :|

Ik heb precies zo'n brief hier liggen :) Alleen dan een ander gerechtsgebouw...
Is nog van dat voorval met mn Speedfight + MHR Replica enz. enz. (klemgereden, naar de rollerbank en onderdelen eraf gesloopt) anderhalf jaar terug... Daar moet ik nu voor voorkomen, en ik reed zelf niet eens, ik zat achterop!!
Dus de eventuele boete die ik dan zou krijgen gaat lekker door richting de bestuurder.
Mn scooter loopt nu ook al helemaal niet hard meer (+-60kmh), dat gebruik ik ook wel mocht ik nog aan het woord komen.

Originally posted by Anthro
wees blij dat je niet in België woont, hier is het direct 500€ en al je opvoer spul weg.|(

Niet zeveren, ze mogen je 'opvoerspul' niet meer bijhouden of in beslag nemen + je krijgt zelf de kans om hem terug standaard te maken.
En zeg nu niet van ' maar mijne maat.....' , want het is gewoon zo.

Greetz, en sterkte !

Back