This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nelis 2fast sonic

Gruwelijk dat je toch nog door gaat met je hobby :love:.
Ziet erg nais / vers uit :W, maar had ook niet anders verwacht. Ik zie je het nieuwe seizoen wel weer en Beunse man.

Greets servi

ziet er al zeer netjes uit

ik heb hetzelfde gehad met een 2fast mina cilindertje te vinden heb ook niks op de kop kunnen tiken daarom maar bigbore cilinder besteld alleen is het nu zonde van je nos omdat je het gewicht wel mee draagd en in scooterspecial klasse niet mag gebruiken dat heb ik in 2007 gehad wel nos erop maar niet gebruiken

ik zal dit project zekker verder gaan volgen ben benieuwd naar rezultaten succes ermee

grtz jorn

@ kees : thx nx powers
@HD sonic : dankje ik zou me best doen
@Dn072 : Thx ik ga eerste instantie scooter special rijden, ben er nog niet uit of ik naar de super special ga vanwege de nx
@martijn : In malossi heb ik het volle vertrouwen
@project phantom : dankje, zijn indd netjes zo de binnen kappen
@justin : die probeer ik ook uitevoeren allemaal
@youri: dankje man, de sr staat onder een laagje stof op dit moment.
@M.Kossuh: thx
@bob: dankje, vriend van me heeft het gemaakt die gaten, ik moet alleen nog steuntjes onder maken de treeplank aangezien het best slap is zo, maar jij hat die steunen niet van je frame geslepen he?
@JohnG : dankje, ja indd heb ik best poosje over getwijveld, maar ga eerste instantie tog maar scooterspecial rijden, dus de nx zou nog niet op de baangebruikt worden in het begin
@stefan: dankje man, ik ben er benieuwd naar
@Harjo: ja indd, ik ga in het begin tog scooter special rijden, tussen een zip en sonic heb ik best lang getwijveld nog, maar wou zoizo tog mina blijven rijden.
@jordy : dankje ik ben best benieuwd ook
@491-boy:thx, sonic is indd best hip.
@servi : dankjewel man heb best ff lopen tiwijvelen maar gaat zeker wat worden volgend seizoen ik spreek je dan ben trouwens benieuwd naar jou plannen(A)
@jorn: dankje best jammer van die 2fast, maar die bb is ook een goede keus zit nog best te twijvelen ja hoe ik dat met de nx ga doen, anders bewaar ik dat maar voor de bank

Steunen heb k indd laten zitten.. omdat het anders toch wel slap zou worden maar je bespaard wel weer wat gewicht door ze weg te flexen

k ben benieuwd naar de paint, zelfde als sr?

Steunen heb k indd laten zitten.. omdat het anders toch wel slap zou worden maar je bespaard wel weer wat gewicht door ze weg te flexen

k ben benieuwd naar de paint, zelfde als sr?

ja indd, over de paint twijvel ik nog steeds, denk dat ik het pas weer zeker weet als ze in de cabine hangen

@ wesley en tom: dankje hopen dat het goed gaat knallen ja

Ik zou proberen in de loop van de week foto's te posten wbt het spuitwerk.

Verder moet er nog een hoop gebeuren, dus binnekort maar weer aan de gang erme

Update 27/1/08

Ben druk bezig geweest om al het spuitwerk afteronden, en het is goed gelukt allemaal, vind het zelf egt super netjes geworden.

Hier de beloofde foto's:

Kleur 1:

Kleur 2 :

Nu wachten op een aantal onderdelen weer en dan gaat hij langsaam inmekaar