This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

n00bs op msn... post je n00b ervaring... #2

Jammer dat je dan onderhandeld via msn, als die nou recht tegenover je stond kon je hem een ram op zijn bek geven :#

Het is echt zo frusterend van die mensjes die je gaan toevoegen en het dan op zoiets uitloopt.

Oph0eren

Als ik zeg dat ik nog niet weer of ik het verkoop of zelf ga gebruiken, lijkt het me niet meer dan logisch dat het niet tekoop staat totdat ik dat wél weet. :+

En dan nog, om dan zó te gaan reageren... :X

Ik vind dat scooter-freak forum echt zo stumperig... Draait toch alleen maar uit op ruzie...

Ik had mijn R te koop staan voegt iemand mij toe nadat ie mijn email had gevraagt. Voegt ie je toe, zegt ie helemaal NIKS. Ik hem vragen: wat wou je nog weten dan? Zegt helemaal niks....

Als ik zeg dat ik nog niet weer of ik het verkoop of zelf ga gebruiken, lijkt het me niet meer dan logisch dat het niet tekoop staat totdat ik dat wél weet. :+

En dan nog, om dan zó te gaan reageren... :X

Oke, ik ging er vanuit dat jij dat ding ergens te koop aan bood waardoor hij reageert aangezien die interesse heeft.

Zn reactie is wel wat laag idd.

jammer dat ik het gesprek niet meer heb, maar ik zal het ongeveer even vertellen, een kerel die ik ken: hij gaat ze straat rox een leuke setup geven.

hij wilt alleen Malossi want dat is het beste...
hij neemt Airsal 70cc, C20, flyclutch, en standaard vario.

want op Scooterfreaks hebben ze er verstand van en zeggen dat dat een onwijs goede setup is.

ligt het aan mij of is hij gewoon een msn n00b.

hoezo spijt van fly? tis gewoon een soort std koppeling, spijt krijg je er niet van hoor airsal afgewerkt is ook niet echt kut, ja uber snel is het ook niet mjah

hoezo spijt van fly? tis gewoon een soort std koppeling, spijt krijg je er niet van hoor airsal afgewerkt is ook niet echt kut, ja uber snel is het ook niet mjah

mja, het gaat om een 'onwijs goede' setup, met std vario en fly heb je niet bepaald een onwijs goede setup, het zal wel lekker lopen alleen ideaal is het zeker niet.

•๋● Marcelinho Michelle Daen Waar ben je man?! zegt:
wat is 4+1+1 x 7?
> Tim < TO ----> /FF/Sliver <--- zegt:
6x7= 42?
nee het is 12
> Tim < TO ----> /FF/Sliver <--- zegt:
wieso?
dat is gewoon zo

niet echt noobistic maar tog wel grappig

klopt mensen werken snel van links naar rechts terwijl je altijd eerst moet vermenigvuldigen (tenzij iets tussen haakjes staat)