Mysteryland 2003

ws moeten we al om 22uur weg daarzo anders missen we de trein. Dus ben benieuwt of we dat gaan halen anders gaan we a'dam in ofzo :)
 
Tering, heb de hele week intro van m'n studie (nu ook maar ben ff thuis om te douchen)... non-stop bierdrinken en elke nacht 2-3 uur slaap, ben nu (halverwege de week) al vet brak... gaat nog door t/m vrijdagavond dus als ik een beetje 'fit' wil zijn op ML moet ik vrijdag maar ff passen voor de intro :(
 
Originally posted by Ozdorp
Manu le malin & Catscan zijn zeker wel okee :)

catscan is producer wijs heel goed, mixtechnisch kan hij nog wel wat leren, maar zolang hij redelijk wat eigen producties draait is het heel aangenaam 8)

manu le malin...tsja weinig woorden voor nodig, een must see eigenlijk.
 
Originally posted by Holden
catscan is producer wijs heel goed, mixtechnisch kan hij nog wel wat leren, maar zolang hij redelijk wat eigen producties draait is het heel aangenaam 8)

manu le malin...tsja weinig woorden voor nodig, een must see eigenlijk.

knetterhard raggen volgens mij die manu le malin....
 
Originally posted by M/\RC!
knetterhard raggen volgens mij die manu le malin....

dat doe je maar bij dana ofzo

manu le malin is een superproducer die steengoede muziek maakt, niet het alledaagse 'raggen'...luister voor de grap eens 'music makes me dance' van hem.
 
"Cooldown Cafe op uitverkocht Mysteryland Cooldown Cafe zal aanstaande zaterdag optreden op het grote housefeest Mysteryland, dat georganiseerd wordt door ID&T. Op Mysteryland zal een van de tenten helemaal nagebouwd worden in de stijl van het Cooldown Cafe, zoals deze bestaan op het Leidseplein en het Rembrantplein.Dat het druk gaat worden is een zekerheid, want het festival is inmiddels uitverkocht! Een kleine 40.000 mensen zullen die dag dan ook volkomen uit hun dak gaan.Natuurlijk op veel housemuziek maar nu dus ook op de partymuziek van het Cooldown Cafe. Een van de nummers die zeker gedaan gaat worden is hun nieuwe single die samen met Gerard Joling is opgenomen; "The Lion Sleeps Tonight". Of Gerard Joling zelf ook mee gaat is nog een vraag, maar wie naar Mysteryland gaat zal het weten..."


dit meld de Jan Vis agency, die toch wel wat namen onder zich heeft.

hoera.....:|

het is dat ik me kaartje heb en er zo'n steengoede line up is bij de Third Movement tent, als ze dit volgend jaar weer flikken en de line up is minder kan ID$T dat ML in d'r reet krijgen....
 
Er moet ook een 2step tent zijn :| beetje vaag dat het al zo erg moet zijn met mysteryland.
Maar ja.
Zolang het maar droog blijft vind ik het wel mooi.
 
Originally posted by Arnie
Er moet ook een 2step tent zijn :| beetje vaag dat het al zo erg moet zijn met mysteryland.
Maar ja.
Zolang het maar droog blijft vind ik het wel mooi.
2step tent is gaaf joh...

als je alleen maar hardcore wil ga je toch lekker naar H4L of MoH ofzo... :?
 
Nee, maar ik vind het wel een goed initiatief, het is juist gaaf dat er zoveel verschillende muziekstijlen op 1 feest te vinden zijn (vind ik dan)
 
Back
Top