Mysteryland 2003

Holden

Banned
Na een commercieel succesvol verlopen Tiësto in concert, een lachwekkende Sensation line up en toch nog uitverkocht, nu dan de langverwachte ML 2003 line up. Enkele dingen waren al bekend zoals de Third Movement tent, maar wat ons nu wordt voorgeschoteld door ID&T maakt alle telerustellingen weer helemaal goed :W

MAINSTAGE
Paul van Dyk - Timo Maas - Sven Väth - Ferry Corsten - Sander Kleinenberg - Michel de Hey - Tomcraft - Laidback Luke

SUBLIMINAL SESSIONS
Erick Morillo - Harry Romero - Jose Nunez - Who da Funk - Melvin Moore

COCOON
Sven Väth - Richie Hawtin - Marco Carola - Swayzak - Funk d Void - Tobi Neumann

Q-DANCE
Dana - Kai Tracid - DJ Luna - Haze & Abyss - The Prophet - Technoboy - Bas & Ram - Pila

RUSH by the people of Chemistry
Marcello - Marysol - Victor Coral - Brian S. - Onno - Lacroix - Roog - Erick E. - Nickie Nicole

SPLENDID
Steve Boomselecter - Andy C - Go - Lighter - Femme Fatale - Lewy - Mc Lady Bee - Mc Lyrical Tie - Mc Dart - Mc Vin-e

ARTQUAKE
Stefano Richetta - Steffi - Joris Voorn (live) - Kareem Raïhani - Quick & Brite (live) - Spliph - Alexander Kowalski (live - Juan Sanchez - Secret Cinema (live)

LEXION
Lester Claassens - Calvin - Jurgen - Stephen - Jose - G-Spott (live) - The Freak - DJ Joop - Jochen - Lock n Load - CreamTeam (live) - Jean - MC Mickey - MC Pryme

THIRD MOVEMENT
Dhakela - Peaky Pounder - Kay D Smith - DJ Daisy - Manu Le Malin - Rude Awakening LIVE! - Catscan - Promo - TTM DJ Team -

RAUW
Joost van Bellen - Glimmer Twins - Sanyi -

ALL IS ONE
Krien - 100% Isis - Juha - Tommy - Jasha Lust-het-Leven


DefQon 1 is gaat now way het festival van het jaar worden (dat zou dan nog altijd Awakenings Festival zijn maargoed). En let wel dat onze ID&T vrienden Gielen, Marco V en nog een paar namen ontbreken, dus we kunnen er nog een extra tent/stage bij verwachten. Ik ga hier zeker een kaartje voor kopen, dat deed ik toch al vanwege de Third Movement Area maar nu weet ik het zeker. See you at Mystery Land 2003 8)
 
Advertisement - register to remove this

Hmm line-ups zijn wel aardig vet :) meer info? (prijs, datum, locatie?... ben niet echt 'into' die feesten :p)
 
Kaarten zijn 50 pleuro.

vip 75 pleuro.


Maar ja voor 50 euro heb ik net zo veel (mischien wel meer) pret.
 
Originally posted by SWA
Wat is er dan zo VIP aan zo'n VIP-kaart op mystery-land?

Moet je ff op Q-dance.nl kijken. Tis niet veel boeiender, je hebt toegang tot een bepaalde plek met een mooi uitzicht.

En ik ga dr uiteraard heen :) Gaat ECHT vet worden 8)
 
Originally posted by stoned
Kaarten zijn 50 pleuro.

vip 75 pleuro.


Maar ja voor 50 euro heb ik net zo veel (mischien wel meer) pret.

Mja voor die 50 euro haal jij nooit de sfeer ergens anders vandaan die daar heerscht
 
Het dance-evenement Mystery Land vindt dit jaar plaats op het voormalige Floriadeterrein in Haarlemmermeer. Mystery Land, het oudste dancefestival van Nederland, wordt op zaterdag 23 augustus gehouden en biedt plaats aan maximaal 40.000 danceliefhebbers.
bron:ticketbox.nl
 
Originally posted by JohnB
Mja voor die 50 euro haal jij nooit de sfeer ergens anders vandaan die daar heerscht


Dat zeg ik ook niet niet.
Die sfeer vind je maar op weinig tot geen ander feest.

Maar voor 25 euro verschil tussen een vip kaart en gewone kaart kan ik iets meer lol beleven als ik het niet aan die kaart uitgeef, maar gewoon lekker aan bier ofzow.
 
het is nog dichter bij mijn huis ik woon op floriande wijk gebouwd voor floriade
maja duurt van 11 uur ochtend tot 11 avond ken ik net zo goed kratje bier in me tuin zetten en luistere :p
 
Back
Top