mysteryland

sf

T.d.L. Tuning
17 augustus komt er weer een mysteryland outdoor aan, ditmaal in amsterdam, bij ruigoord, maar deze keer word het anders, geen hardcore tent, en het feest is overdag tot 's avonds,
het begint om 11.00 en eindigt om 24.00, de tenten die er komen zijn van:
Cocoon (D)
Serious (UK)
Capital (NL)
Speedfreax (NL)
Q-Dance (NL)
SOAP (NL)
ID&T

kaartverkoop is vandaag begonnen, en ik (met kameraden) ga er zeker heen, ff kijken of het iets is , overdag, lijkt wel een beetje op dance valley...
maar wat vinden jullie ervan, is dit tijdstip iets, of hoort zo'n feest gewoon 's nachts te worden gehouden? en wie gaat erheen?

ohja, kaartjes €45.
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk niet dat ik er heen ga, vorig jaar Biddinghuizen was volop gek, echt een superfeest.
Ik heb geen zin om overdag in Amsterdam te gaan springen, dan vind ik dat meer een DanceValley aftreksel ofzo...

Zeker wel naar Impulz Outdoor @ busloo....
Echt zin in, eind van de maand
 
Tering ID&T :|

Geen gabber = geen Mystery Land

Kijk die tenten hoe gaar, behalve Q-Dance. Ook al is het zo dicht bij me huis, ik BOYCOT ID&T :|
 
Originally posted by Daanje
Tering ID&T :|

Geen gabber = geen Mystery Land

Kijk die tenten hoe gaar, behalve Q-Dance. Ook al is het zo dicht bij me huis, ik BOYCOT ID&T :|

ik vind anders de speedfreax wel leip
kzie wel ff of ik heenga hoop t wel!
 
Originally posted by Daanje
Tering ID&T :|

Geen gabber = geen Mystery Land

Kijk die tenten hoe gaar, behalve Q-Dance. Ook al is het zo dicht bij me huis, ik BOYCOT ID&T :|

Jij begrijpt hoe het leven in elkaar zit. Misteryland begon met hardcore en nu is de hardcore weg.. Was vorig jaar gewoon de drukste tent
 
idd, de hardcore hoort er gewoon bij, dat id&t dat eruit geflikkerd heeft snap ik, (en vele meerderen) eigenlijk niet, vooral omdat het idd gewoon nog steeds druk is op hardcore party's, er zijn iig toch nog zat dj's waarvoor ik wel ff in a*dam wil gaan kijken.
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®


Jij begrijpt hoe het leven in elkaar zit. Misteryland begon met hardcore en nu is de hardcore weg.. Was vorig jaar gewoon de drukste tent


inderdaad.
commerciele kutzooi.
vorig jaar neophyte :W :W :W
 
Originally posted by Ornathon
en daarom ga ik begin volgende maand naar hardcore 4 life!
Ik ben geen gabber, maar vond het 5 jaar geleden wel een erge leuke tijd.
Feest is in Tropicana - Rotterdam
http://www.back2school.nl

ben ik ook te vinden.. vorige hardcore 4 life was ook zekers vet... Vooral toen promo ging draaien en DJ paul. HArdbass is trouwens ook niet verkeerd en back2school trek ik ook wel
 
Originally posted by sf
idd, de hardcore hoort er gewoon bij, dat id&t dat eruit geflikkerd heeft snap ik, (en vele meerderen) eigenlijk niet, vooral omdat het idd gewoon nog steeds druk is op hardcore party's, er zijn iig toch nog zat dj's waarvoor ik wel ff in a*dam wil gaan kijken.

Het schijnt dus dat ze het hardcore gedeelte van mysteryland op een andere datum willen zetten. Een half jaar terug kreeg ik hierover een mailtje. De hardcore was zogenaam teveel afgezonderd van de rest.
 
Originally posted by Zevenhuizen
waar heb je deze info vnadaan

www.id-t.com

nog wat informatie van het forum daar:

De Thunderdome die gepland stond voor 30&31 augustus aanstaande veranderd van datum en locatie. Het wordt er niet slechter op... Zaterdag 31 augustus blijft echter wel een datum om te onthouden. Op deze dag zal er namelijk in de HMH een indoor versie van Hardcore Resurrection plaatsvinden. Meer nieuws erover volgt snel via de bekende websites en deze mailing.

Zaterdag 12 oktober is het tijd voor Thunderdome - A Decade - om het tien jarig bestaan van de Thunderdome events te vieren. Echt te vieren. In de Amsterdam RAI zullen er zalen worden ingericht waar ruimte wordt geboden aan 15.000 bezoekers. Nog even iets langer wachter maar dan is het echt eindelijk zover. De kaartverkoop begint in juni en er meer details volgen snel.
:W 8)
 
Originally posted by Gijshouwen
maakt mij niks uit, vroeg me alleen af of jij 3 uur ging rijden om naar extrema te gaan. :)
het antwoord is ja, heb je die lineup wel gezien!! :~ 8)
 
Back
Top