Mysteryland 2003

Hmmmz kben vorig jaar geweest en toen was er de Speadfreax tent ofzo, daar werd echt wel vollop 2-stap en scheisse gedraaid... Beetje vaag dan....
 
Ik zie morgen wel wat er allemaal op me af komt, De kriebels zijn er iig al :D Als je me tegen komt (wel te herkennen aan mijn shirtje) say something :D nickname staat wel achterop ;)
 
Ok ik zal je kicken als ik je zie ;) Verder weet ik nog niet echt wat ik aan ga doen :rolleyes:

Kga zo maar eens slapen, kenkerbrak van de intro
 
vind dat cooldown cafe gedoe een beetje EEEEEEEEEEEERG ver gaan, das toch geen dance muziek meer, teminste ik zie apres ski rommel niet als dance, maar da vind ik, toch wel zin in ML
 
Jullie geloven toch niet dat id&t skihut gaat draaien op mystery land...kom op zeg....als die cooldown nerds uberhaupt zouden komen , dan zou dat echt wel vermeld staan op die id&t site
 
Ik ben net ff wezen kijken bij de overkant van het meertje ( Haarlemmermeerse bos ) en het ziet er echt uberbruut uit daar, je hoort de beats door half Hoofddorp !
 
Het is echt leip daar, je kan in een bos hier, over een meer uitkijken en dan zie je het hele gebeuren, echt ph@ ! Ik zag ook een bungyjump toren enzo :P
 
Originally posted by Holden
dat doe je maar bij dana ofzo

manu le malin is een superproducer die steengoede muziek maakt, niet het alledaagse 'raggen'...luister voor de grap eens 'music makes me dance' van hem.

Hoe wou je het anders noemen, in mijn ogen is manu le malin gewoon dikke teKno en terror
 
ik kom nu net terug, naja net, maar het was echjt een super feestje, bijna hele middag vlak bij die bungee ding gestaan, echt zwaar vet, gaf van boven aan dat pyramide geval echt een ontzettend adembenemed gevoel, om zo over Q-Dance heen te kijken, echt alles zien springen, of alles staat stil, en met het beginnen van een goed stamp, dans stukkie, zie je opeen al die mensen springen, echt gewoon mega om dat te zien, goed feesie
 
Yooooooow!
Ik ben ook net terug! Het was echhht gruwelijk stampen @ Q-dance! Technoboy was weer heerlijk.

Hey die ikea crew? Ik heb die naam meerdere x-en horen vallen. Ik zag 4 gasten met zo'n shirt lopen. 1tje met Arnie erop, is dat DE arnie?
 
ja zeker dat was DE Arnie :D:D:D Geen schop gevoelt ;)
Ik heb me echt super vermaakt.
Wel jammer dat er na wat ik heb begrepen in dode is gevallen door het gebruik van ghb maar ja.
Voor de rest was het een super feestje heb zoveel gebelt daaro dat mijn batterij leeg was terwijl ik SRurbanKID nog moest bellen.
Hopelijk zijn de foto's snel klaar.
Kep nu giga spierpijn en dana luna en promo waren te mooi gewoon.:W
 
Originally posted by Arnie
ja zeker dat was DE Arnie :D:D:D Geen schop gevoelt ;)
Ik heb me echt super vermaakt.
Wel jammer dat er na wat ik heb begrepen in dode is gevallen door het gebruik van ghb maar ja.
Voor de rest was het een super feestje heb zoveel gebelt daaro dat mijn batterij leeg was terwijl ik SRurbanKID nog moest bellen.
Hopelijk zijn de foto's snel klaar.
Kep nu giga spierpijn en dana luna en promo waren te mooi gewoon.:W

ja ik had je iets van 6x gebeld slet 8P Ik was daarna weggegaan met mob mee ( had er een klap op gegeven toen deed ie het weer [Philips he :rolleyes:] :D ).

Maar ik heb nog een avondje stad van jou te goed ;)
 
Originally posted by Arnie
ja zeker dat was DE Arnie :D:D:D Geen schop gevoelt ;)

Neej, je stond te ver weg om de moeite te doen je een trap te geven :)
Je stond met nog een lil snikker, wie was die gast? Hij zag er niet echt intelligent uit ofzo ;)


//////EDIT
Waar haal ik de livesets?
 
Ik wou nog een gat in het hek maken ofzo 8P Ze waren daar echt streng aan het controleren, overal motorwouten en hondenmeppers ( K9 ). "wat doen jullie hier blablabla". Er waren ook nog 2 doeds gegrepen door zo'n hond, als ze 1sec eerder waren geweest waren ze binnen :)
 
Originally posted by jeroenvankimmenade
dsie zijn pas over een goeie week te verkrijgen via internet

Masjel, het werd live uitgezonden door ID&T radio, dus mensen via inet zetten t aan, converten het direct om in mp3.
Het staat dus allang op inet.
 
Back
Top