MYSTERYLAND

Bad_Man

Well-Known Member
Yes! vandaag m'n kaartje voor mysteryland gehaald! Ik heb er nu al vet zin in.
Wie gaat er nog meer naar Mysteryland?

Mzzl
 
Advertisement - register to remove this

UHmmm IK (natuurlijk)
biggrin.gif
hehe
 
Normaal ben ik wel op elk feest te vinden, maar niet op Mysteryland. Dit komt omdat ik het gewoon kutfeesten vind. Slechte ervaringen.
Geef mij maar Sensation en Dance Valley en niet te vergeten Hardcore Ressurection
smile.gif


Greetz
 
Tsja, ik heb de afgelopen 2 Mysterylands als slecht ervaren. Waarom? Beide keren vette ruzie met boeren. Ze hoorden aan me dat ik uit Amsterdam kom en begonnen meteen van jood dit jood dat, jood zus en jood zo te lullen. Begonnen ook een beetje te duwen en te trekken. Toen besloot ik maar om aan het langste (en verstandigste) touwtje te trekken en was weggelopen. Ik kom daar om te feesten en niet om voor jood oid uitgemaakt te worden.
Dus daarom geen Mysteryland voor mij.

Greetz
 
Oh ja, en de laatste vette Mysteryland was op 3 april 1998 in de Jaarbeurs te Utrecht (Mysteryland Indoor). Daar was tenminste wel een supergoeie sfeer en er werd goed gedraaid.

Greetz
 
Mwa... Mysteryland lijkt mij ook niet zoveel als ik de ervaringen van mijn vrienden hoor (en van Daan ook nog) en tevens vindt ik de kaartjes nogal errug prijzig (100,- piek ofzo) en dan moet ik er nog naar toe. En dan hebben we nog geen zuipen ofzo..
frown.gif

Ik ga lekker naar MoH of naar die Thunderdome denk, dat kost me niet zoveel...
smile.gif


Mzzl
 
Als ik naar Thunderdome ga, heb ik helemaal geen vervoerskosten
smile.gif
Metro neem ik gewoon 2 haltes. Daar wordt toch nooit gecontroleerd.

Greetz
 
Back
Top