Mysteryland 2003

ik heb geen mensen van hier gezien, teminste niet dat het opviel, want ik heb de halve middag van bijna boven aan die bult (stuk met asfaltweg) staan stampen op Q-dance gedoe, wel met veel mensen staant lullen, je had echt iemand moeten slaan om ruzie te krijgen, maar zelfs dan was het nog moeilijk
 
GVD geen livesets van q-dance zijn opgenomen :( id-t heeft alleen trance dj's uitgezonden :( dit vind ik echt zwaar nep, voor de mensen die thuis moesten blijven zijn er alleen trance livesets :( :( dit zuigt zwaar hard
 
Het gebeurt vaker dat in de loop van de week steeds meer sets beschikbaar worden zo ging het ook met Sensation Black en dat zal met Mystery Land niet anders zijn...
 
Zwaar kut gek, tot nu toe zijn deze verkrijgbaar:
Mysteryland_2003_-_Tomcraft_Live-08-23-CABLE-2003-XDS
Mysteryland_2003_-_Sven_Vath_Live_(Part_2)-08-23-CABLE-2003-XDS
Mysteryland_2003_-_Sven_Vath_Live-08-23-CABLE-2003-XDS Mysteryland_2003_-_Sander_Kleinenberg_Live-08-23-CABLE-2003-XDS
Mysteryland_2003_-_Roog_Live_(Part_2)-08-23-CABLE-2003-XDS
Mysteryland_2003_-_Roog_Live-08-23-CABLE-2003-XDS
Mysteryland_2003_-_Laidback_Luke_Live-08-23-CABLE-2003-XDS
Mysteryland_2003_-_Lacroix_Live-08-23-CABLE-2003-XDS
Mysteryland_2003_-_Joost_Van_Bellen_Live-08-23-CABLE-2003-XDS
Mysteryland_2003_-_Futureshock_Live-08-23-CABLE-2003-XDS
 
Liever die van catscan. Tering daar ging ik echt helemaal uit me naat.

Ben net wakker geworden maar ik vond het vet. Alles was goed geregelt en ging ook vlekkenloos je hoefde nergens lang te wachten. En de muziek bij de thirt movement was wel bikkel hard. Heb er ook 1 doof oor van overgehouden.
 
Ik ben eindelijk een beetje bijgekomen :)
Wat een gigantisch feestje was dat.
Kippevel moment was g-spott die rain on me aan het draaien was. Wat hard en iedereen mee schreeuwen en doen was te mooi. 3September komt de cd en dvd uit dus wordt mooi een cdtje bij de collectie. Lil Snikkerz is een collega van mij. Is zeker wel een slim persoon ;)
 
het was echt vet, ik moest dan wel bobben, maarja, dat interesseerde me verder ook niet. in het begin in de cocoon tent gestaan, als die muziek hard staat klinkt dat ook nog wel lekker, daarna een RONDE gelopen, want tyfus wat was het terrein groot...
toen dana kwam ff naar q-dance gegaan, maar daar eigenlijk daarna niet meer weggegaan. het was nog de bedoeling om bij de third movement te gaan kijken, maar daar kwam dus ook niets meer van.
als je dan vooraan bij het podium stond, en de muziek was ff stil, en je keek tegen die berg op, en over al het volk heen, en de muziek begon dan weer, stond gewoon iedereen incl. de hele berg te stampen:) echt mooi om te zien, kreeg je gewoon kippenvel van8)
 
Zoooo ik ben net wakker, het was echt KENKERVET....

Ik vond de Mainstage meestal niet echt vet (heb stukje Tomcraft gezien, ging wel, Futureshock vond ik echt kut, Sven Väth ook niet echt mijn stijl en wat ik van Ferry gehoord heb was ook niet echt super)...

Richie Hawtin in Cocoon was wel vet :) alleen jammer dat als je achteraan in de tent stond bij Cocoon het superwarm was door de zon en superstoffig door dat losse zand daar, daardoor niet zo lang gebleven

bij Third Movement heb ik stukje Manu le Malin gezien (althans volgens de tijdplanning, er hing alleen een spandoek van Rude Awakening bij :?), niet echt mijn stijl muziek :p

Q-Dance stage was echt supervet, werd echt hard gedraaid en het geluid stond ook echt goed hard (wat bij de Mainstage niet echt het geval was)... Was echt supervet om al die mensen te zien dansen vanaf die piramide idd... Kheb ook nog op die brug gestaan, die deinde vet mee op de beat doordat iedereen daar uit zn naad ging :) Ik heb Pila en begin van The Prophet gezien, stukje Dana en einde Luna en begin Technoboy, toen moest ik alweer weg (trein)... goed gebeukt daar :)

Verder was Erick E in Rush (met nikkie nicole) ook wel vet, is meer mijn stijl muziek... Erick Morillo in Sublimal Sessions was ook heel vet, ook echt gave muziek...

Splendid was ook supergaaf, stukje Andy Callister met MC Dart en begin van Lighter met MC Vin-E meegemaakt, ff dik 2steppen :) later ook nog naar Steve Boomselecter met Lady Bee geweest, was ook echt vet :)

Verder vond ik dat alles gewoon goed geregeld was, mooi aangekleed, mooie stages en podia... Hing ook een hele goede sfeer, heb nergens ruzie of ingrijpen van security gezien... Supermooi weer, strakblauwe lucht.... Gewoon een topdag dus :) Zeker de moeite waard
 
Oja en Arnie, kheb jou of je matties niet gezien... Heb je wel iemand met een wit Paul Frank shirt gezien? Dat was ik... Was trouwens wel grappig, paar chix wilden met me op de foto omdat ik PF shirt aanhad :?
 
Als je nou voor die tijd had gezegd wat voor een shirt je aan had..... ;)
full.jpg

linkse is moi :) gemaakt door coca cola :)
 
Hmm kheb je niet gezien... Er waren trouwens redelijk veel mensen ook geweest die ik vaag ken, die kwam ik later allemaal tegen in de Tracé (in eindhoven, ff afterparty houden :p) met dat polsbandje om met I'm lovin' it ofzo :)

en ik heb vrijdagavond 12 uur pas bedacht wat ik aandeed dusja :p
 
ik vond het echt een vet feest. ben voornamelijk op spotters hill voor q-dance geweest, tussendoor ffies bij 3th movement tijdens catscan's set. jezus, wat zijn we daar hard met zn allen uit de naad gegaan!!!:eek: nadeel bij 3th was dat het bijna alleen maar zand was waar je op stond te stampen, dus je werd er zo ontiegelijk vies van. plus dat er op een gegeven moment ook gasten met houten balken rondrenden, niet zo gezellig dus :|

trouwens onverwacht dat het zonnetje de hele dag geschenen heeft, ben daardoor ook flink verbrand @ nek en gezicht. maar het was verder helemaal super, ook het naar huis komen met de bus was goed geregeld. oom agent hield zelfs nog een bus tegen die naar utrecht zou gaan en heeft de chauffeuse omgeluld om ons naar haarlem cs te rijden :p zo zie je maar, is de politie toch nog ergens goed voor;)
 
Ik vond het ook een supervet feest en ik was niet de enige volgens mij. De meeste mensen hadden hun ogen wijd open van verbazing, omdat ze het zo vet vonden. Het was de mooiste lokatie ooit en de organisatie was vet. Nergens hoefde je lang te wachten. De wc's waren gratis en je kon zelfs je telefoon opladen! Wat me ook opviel was dat veel mensen verkouden zijn geworden daar. Veel lui haalden steeds hun neus op en/of veegden met hun hand langs hun neus. Opvallend detail was dat veel mensen in de buurt van de wc daar last van hadden.
Maja, nogmaals: topfeest!
 
Back
Top