Zoooo ik ben net wakker, het was echt KENKERVET....
Ik vond de Mainstage meestal niet echt vet (heb stukje Tomcraft gezien, ging wel, Futureshock vond ik echt kut, Sven Väth ook niet echt mijn stijl en wat ik van Ferry gehoord heb was ook niet echt super)...
Richie Hawtin in Cocoon was wel vet

alleen jammer dat als je achteraan in de tent stond bij Cocoon het superwarm was door de zon en superstoffig door dat losse zand daar, daardoor niet zo lang gebleven
bij Third Movement heb ik stukje Manu le Malin gezien (althans volgens de tijdplanning, er hing alleen een spandoek van Rude Awakening bij :?), niet echt mijn stijl muziek
Q-Dance stage was echt supervet, werd echt hard gedraaid en het geluid stond ook echt goed hard (wat bij de Mainstage niet echt het geval was)... Was echt supervet om al die mensen te zien dansen vanaf die piramide idd... Kheb ook nog op die brug gestaan, die deinde vet mee op de beat doordat iedereen daar uit zn naad ging

Ik heb Pila en begin van The Prophet gezien, stukje Dana en einde Luna en begin Technoboy, toen moest ik alweer weg (trein)... goed gebeukt daar
Verder was Erick E in Rush (met nikkie nicole) ook wel vet, is meer mijn stijl muziek... Erick Morillo in Sublimal Sessions was ook heel vet, ook echt gave muziek...
Splendid was ook supergaaf, stukje Andy Callister met MC Dart en begin van Lighter met MC Vin-E meegemaakt, ff dik 2steppen

later ook nog naar Steve Boomselecter met Lady Bee geweest, was ook echt vet
Verder vond ik dat alles gewoon goed geregeld was, mooi aangekleed, mooie stages en podia... Hing ook een hele goede sfeer, heb nergens ruzie of ingrijpen van security gezien... Supermooi weer, strakblauwe lucht.... Gewoon een topdag dus

Zeker de moeite waard