Mysteryland 2003

Had iemand eigenlijk nog die 2 zwemmers gezien. Die gingen van het fietspad van de golfbaan lopent door het water met hun kleding boven hun hoofd en die kwamen gewoon binnen.
Ff snel aankleden en snel weg peren.
 
Prima was wel lache.

Mysterland%202003%20040.jpg

Mysterland%202003%20042.jpg


Let niet op me grote ogen hehehe
 
ik ben ook geweest (6e of 7e keer) en heb me wel geamuseerd

Alleen vond ik 't érg druk allemaal, en ook vind ik 't eigenlijk jammer dat 't niet s'nachts doorgaat...

Die brug over de snelweg was wel gaaf, en ook als je onder bij q-dance stond, en je keek omhoog bij een vette plaat....

Die verkouden mensen bij de wc's zijn me niet opgevallen, maar dat zal wel komen omdat ik zelf ook behoorlijk verkouden was:p

Maar ik heb vanmorgen iets op de radio gehoord dat 't volgend jaar 2 dagen is---weet iemand hier meer van?----
 
klopt heb ik ook iets over gehoord.
ben een beetje bezig op het id-t forum en daar hebben we het ook al over gehad.
de plannen zijn er wel om het 2 dagen te doen dus een beetje lowlands idee.
 
Originally posted by Arnie
klopt heb ik ook iets over gehoord.
ben een beetje bezig op het id-t forum en daar hebben we het ook al over gehad.
de plannen zijn er wel om het 2 dagen te doen dus een beetje lowlands idee.

Mooi, maar ik hoop niet dat 't dan evengoed van 11-23.00 is (de muziek), want dan schiet 't nog niet op....

2 dagen continue zou helemaal mooi zijn, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
 
als je 2dagen non stop wil betaal je dik veel entree.
ML was vroeger toch ook al een x 2 dagen geweest als ik me niet vergis? Zo zal het dan ook wel gaan.
 
Ja, dat is de eerste keer geweest(1993---ben ik ook geweest), maar toen was 't wel tot 6-8 uur s'ochtends muziek....en om 12 uur s'middags begon 't weer..

Verder...de entree wordt dan inderdaad duur ja, maar dat heb ik er wel voor over.
 
ik vond het niet zo vet. hardcore was dood catscan draaide kut, werd wel iets beter.bij promo begon het te knalle.
q dinges is niet mijn stijl. was ook te druk schuine ondergrond om op te stampen zuigt.
daarnaast te weinig drinktentjes en daarom ook veel te druk.beter doen ze het @ ruigoord zoals vorig jaar.
 
Originally posted by Blaze
ik vond het niet zo vet. hardcore was dood catscan draaide kut, werd wel iets beter.bij promo begon het te knalle.
q dinges is niet mijn stijl. was ook te druk schuine ondergrond om op te stampen zuigt.
daarnaast te weinig drinktentjes en daarom ook veel te druk.beter doen ze het @ ruigoord zoals vorig jaar.

Die drinktentjes waren er inderdaad veelste weinig....op een gegeven moment was zelfs alles op bij die bar voor 't q-dance podium !!

Ook waar die eettentjes stonden was geen doorkomen aan....iedereen bleef daar zowat stilstaan.
 
ML was echt gekkenhuis, ben uiteindelijk niet geweest om te feesten maar om te werken. Heb de hele dag broodjes kroket verkocht en kan geen broodje kroket meer zin. :rolleyes:
5000 met 4 man op 1 dag. :eek:

Mjah 2 keer half uurtje pauze en toch wel ff staan stampen nog bij Q-Dance. Terwijl k aan het werk was hoorde ik voornamelijk 3th Movement en ging flink hard. Als je moest pissen trilde die wc's ook als een gek BTW.

Volgend jaar zeker niet werken maar hele dag feesten daar. 8)

(Verdient trouwens wel goed, 135 euro voor de hele dag. :D)
 
Originally posted by Th@ De@LeR
ML was echt gekkenhuis, ben uiteindelijk niet geweest om te feesten maar om te werken. Heb de hele dag broodjes kroket verkocht en kan geen broodje kroket meer zin. :rolleyes:
5000 met 4 man op 1 dag. :eek:

Mjah 2 keer half uurtje pauze en toch wel ff staan stampen nog bij Q-Dance. Terwijl k aan het werk was hoorde ik voornamelijk 3th Movement en ging flink hard. Als je moest pissen trilde die wc's ook als een gek BTW.

Volgend jaar zeker niet werken maar hele dag feesten daar. 8)

(Verdient trouwens wel goed, 135 euro voor de hele dag. :D)

Vind je het gek dat je zoveel verdient? Broodjes waren ook 4euro dan kan zo'n loon er ook wel uit.
 
mijn algemene mening over het festival was, tenminste wat ik ervan gehoord heb (middag/avond op de radio) dat de muziek (iig die ze uitzonden) redelijk zoog... jammer dus
 
Originally posted by Boeie
mijn algemene mening over het festival was, tenminste wat ik ervan gehoord heb (middag/avond op de radio) dat de muziek (iig die ze uitzonden) redelijk zoog... jammer dus

Die muziek die ze uitzenden zuigt meestal.....is toch de meer commerciele crap wat uitgezonden word.
 
dat het drinken op was was idd klote, als je voor het podium stond bij q-dance, en dan dat kraampje rechts bv, die hadden op het laatst alleen nog maar redbull en flugel, uiteindelijk was de redbull ook op, maar werd er toch nog flink wat water aangesleept.
kheb gehoord dat ze bij de third movement de dranktent bewerkt hebben, omdat daar ook alles op was en de lichten uitgingen:?
 
mja op de radio hebben ze veel mainstage uitgezonden en dat was ook niet veel bijzonders.
Sets van Dana,Luna en Promo waren zeker goed.
 
Back
Top