Mysteryland 2003

olleeevanavond ff goed met de chef gepraat en we hebben toch vrij gekregen. Outfit is ook compleet :D dus nu nog 3,5week wachten :)

oranje 3/4broek met gele polo met voorop mysteryland en achterop ikea crew en Arnie :D ziet er wel leuk uit.
Shirtje is afgelopen zaterdag ook door Bounzz gefilmt dus zul je vast wel op tv zien ;)

K vind het maar kut dat mysteryland...

Het zal zo best een supervet feestje zijn maar ik vind het wel jammer det ze de "hardcore" eigenlijk laten vallen. Want door die muziek zijn ze eigenlijk ook groot geworden. Daar zijn ze bekend door. En nu worden de hardcore-liefhebbers afgescheept met een klein tentje.

Eigenlijk vind ik dit niet kunnen. Bedenk dan ook gewoon een nieuwe naam als je toch aan een nieuw concept begint.

Maarja ik kan hun geen ongelijk geven, zij willen ook alleen maar zoveel mogelijk geld verdienen.

Achjah, ik ga toh lekker naar Thunderdome :P ;)

Dit onderwerp (hardcore tent op ML) heb ik dus ook aangekaart op het id&t forum.
Nu is het de tijd van hardstyle enzo dus ze gaan met de tijd mee. 8P En het is eigenlijk ook bedoeld om jonge talenten aan de top te krijgen met zo'n groot feest.

Achjah ik vind dat je het niet kunt maken maarja boeie waarschijnlijk zou ik het als baas van id-t ook doen.

Maarja je kunt het ook zo bekijken: Zonder de gabbers/hardcore-liefhebbers was mysteryland NIKS geweest.

En als ik dan de videoband van mysteryland '96 in me speler stop dan zou ik het toch wel erggggggggg vet vinden als dat nog een keer terugkwam :P

het heeft lang geduurt, maar we hebben toch nog kaartjes gehaald, ik wou al zeker gaan, maar de rest twijfelde nog, dus wij komen (gelukkig) ook weer8)

olleeee gaat zeker mooi feestje worden :D
Lang geleden dat het uitverkocht is.
Pfff is wel veel 40.000kaartjes verkocht. We zullen zien.
Hopelijk zit het weer mee.
Maar nog 4nachtjes :D

Originally posted by //\\//\\@$t€®
Het is dat ik gratis kaarten krijg anders was ik niet gegaan. Denk dat die third movement niet zo geweldig is. Promo :S de rest ken ik niet

catscan word waarschijnlijk wel leuk :)
beetje industrial hardcore

Rude awakening is ook een bekende onder een andere naam .. (weet alleen niet 100% zeker meer welke)

Manu le malin blijkt vet te zijn..

väth trance? niet echt...heel vroeger misschien maar daar wil ie niet meer aan herinnerd worden. Väth is wat specialere techno, moet je maar net van houden.

Ik zal de gehele dag bij de Third Movement tent zijn, met een uitstapje naar Väth (hij is me zeer goed bevallen tijdens Nature One).

Back