Muay Thai/Kickboksen/Fullcontact

Jammer voor Aerts. Ik vond dat hij wel mocht winnen. :)

Verder vette partijen, mooi afscheid ook van Hoost.

Idem! ik hoopte stiekem ook dat Aerts zou winnen, jammer ook om te zien dat hoost er in de halve uitging, wel mooi afscheid idd met veel emotie.

Heb er van genoten gisternacht iig
 
Gisteren ook nog een groot deel van die wedstrijden gezien. Vind het altijd wel vet om te zien @ TV :) Wel mooi ook dat de Nederlanders die sport daar een beetje overheersen 8)
 
Het K1 gebeuren en wat je op tv ziet word idd gedomineerd door nld-ers. Vriend van me zit nu in thailand om daar te trainen en daar weet je als "nederlander" echt niet wat je meemaakt. De kniee en elleboog technieken zijn heell anders en een stuk harder dan hier in nederland. Zo'n man als Albert kraus ( volgens mij) vind ik nou echt een kampioen. Die kan muay thai vechten zoals het begonnen is, maar kan zich ook perfect aanpassen aan de stomme regeltjes hier.

btw. : ik ga volgend jaar ook naar thailand om daar voor 2 maanden te trainen. Heb er zin in :D
 
Oooohhhh die trap van Leko recht in het zaakje van Remy :X
jammer dat die eruit ging maar er kwam een mooi personage voor terug : The Lumberjack :W

Ik heb zitten genieten van die laatste knockpartij tussen Aerts en Schilt van my mocht Aerts eigenlijk ook heel stiekem winnen en ik d8 ook ff dat dat ging gebeuren toen Aerts goed terug kwam in de 2e ronde.
Ik heb er iig van genoten en iid ja opzich had van my Hoost ook wel voor de 5e keer mogen winnen maargoed 4x is ook een superprestatie en ik denk dat Schilt in zijn voetsporen gaat treden.
 
Komt er nog ergens een herhaling van de K1 finale op tv?

Op Eurosport komt hij vanavond namelijk niet....

Komt pas rond kerst op eurosport.

Mooi avondje gister ja. Jammer dat Aerts niet won. Maargoed Schilt heeft wel verdiend gewonnen.
 
Je kan het ook via de site van sbs kijken! Ik heb het ook niet opgenomen :(! Ik vind het trouwens ook echt jammer dat Aerts niet heeft gewonnen! Volgend jaar hopelijk!
 
majah zijn er nog wat mensen met ervaringen, die kunnen zeggen of het verstandig is of niet om te beginnen?

-schouders uit kom gehad, kraakbeen @ knie kapot geweest, gebroken pols gehad :D

verder ook, hoe zwaar is het in het begin? hoe erg merk je iets kwa kracht? word je veel droger etc etc
 
waarom zou je het niet willen dan?
als je geen wedstrijden doet en gewoon goed traint, zal het uiteindelijk juist minder worden omdat de spieren eromheen het sterker maken.

als je het wilt gewoon doen..

zit er nu ook op sinds 6 weken ofzo, bevalt me echt TE goed, doe nu 1 x per week, en als ik dan klaar ben met stage ga ik ook echt wel 2 x per week.

edit: hoe zwaar het begin is hangt af van je trainingen, je zult waarschijnlijk wel heeel veel spierpijn hebben, en er valt dan ook niet te zeggen hoe je spieren ontwikkelen.
 
Idd, het begin is ff flink bikkelen omdat je precies dezelfde les krijgt als iemand die er al 1, 2 al dan niet nogmeer jaar op zit. En heel veel spierpijn hoort er ook bij :p Ik heb niet het idee dat ik droger word ofzo
 

Similar threads

Back
Top