Thai Boksen

kijk wel voor een rubberen springtouw, ik heb er een van leer en daar sloop je echt je tenen mee :D

mja... gewoon eerst gaan boksen is veel beter
 
Mijn vrienden waren vaak blauw jah, in het begin viel het mee, je word in de groep gemongen en alles word natuurlijk lang en breed uitgelegd.

Daarna word het echter pijnlijker , zo moesten ze allemaal in een rij gaan staan en de leraar mocht iedereen een voor een een stomp geven, dit zo vaak als ze konden weerstaan.
Ook werd dit gedaan met de zogenaamde 'ijsbenen' alleen mocht elke leerling het dan doen omstebeurten, zo kreeg je dus aardig wat klappen te verdragen.
Ook is een van de maten een keer echt knockout gemept, zoals je hoord gaat het er dus best hard aan toe, na een tijd zijn mijn maten eraf gegaan omdat ze het nogal ver vonden gaan het is dus echt voor de doorzetters onder ons.
 
beetje slechte trainer heb je dan :X
krijg zelf klappen zat van mijn trainer kom vaak bont en blauw thuis, scheel alleen dat ik het heerlijk vind.
hoe meer pijn met trainen hoe beter:)
maar ijsbeentjes trappen :X lensgeslagen worden zonder dat je wat terug mag doen :s
gaat mij ook wat te ver.
ook al zou ik best een lesje willen mee draaien daar :p
 
gewoon slecht geregeld daar.. bij JiuJitsu hier doen we dan gewoon bij onszelf zodat we zelf sterker worden :rolleyes:

de leraar vind dat iig niets, die geloofd meer in het oefenen van sla en schop technieken en simpelweg sparren tegenelkaar.
lekkere les als je alleen maar in elkaar geslagen word :X

-Tom
 
mjah over het algemeen krijg ik best veel klappen bij mijn training
1 omdat ik het leuk vind
2 ben erg flexibel vooral in de polsen dus trainer kan flink goed aanzetten
3 hoge pijn grens
4 train graag met me trainer die alles zoiezo wat harder en sneller doet

hardheids trainingen doen wij ook maar je hebt zelf in de hand hoe ver je gaat.
ikzelf heb gewoon verstand op nul en rossen :X
 
K praat nu over kime jaap, hij heet ook dennis, is 21 ofzo, ken je hem?

kan jij wat ervaringen vertellen van jou over kimé?
 
funk-master said:
mjah over het algemeen krijg ik best veel klappen bij mijn training
1 omdat ik het leuk vind
4 train graag met me trainer die alles zoiezo wat harder en sneller doet

komt me bekent voor :X klinkt misschien ziek als je het zelf niet doet, maar is aanstekelijk om steeds meer pijn te kunnen verdragen :rolleyes: :)
 
JusSeb said:
Mijn vrienden waren vaak blauw jah, in het begin viel het mee, je word in de groep gemongen en alles word natuurlijk lang en breed uitgelegd.

Daarna word het echter pijnlijker , zo moesten ze allemaal in een rij gaan staan en de leraar mocht iedereen een voor een een stomp geven, dit zo vaak als ze konden weerstaan.
Ook werd dit gedaan met de zogenaamde 'ijsbenen' alleen mocht elke leerling het dan doen omstebeurten, zo kreeg je dus aardig wat klappen te verdragen.
Ook is een van de maten een keer echt knockout gemept, zoals je hoord gaat het er dus best hard aan toe, na een tijd zijn mijn maten eraf gegaan omdat ze het nogal ver vonden gaan het is dus echt voor de doorzetters onder ons.

zo ging het bij mij op taekwondo ook aan toe... of dan moesten we allemaal op de grond liggen en je buikspieren spannen en dan liepen de trainers over je buik heen zeg maar...

en ook met dat we allemaal in een rij moesten staan en buikspieren spannen en dat de trainer je dan voor bij kwam en een stoot in je buik gaf...

voor de rest ook heel veel conditie trainingen enzo.. dat vond ik wat minder leuk.. het leukste vond ik toch tegen elkaar sparren..
 
whata f*ck een leraar die leerlingen slaat om te kijken hoe hoog hun pijngrens is???????

ijsbeentjes geven???????????

Ik weet niet over welke sport jullie het hebben, en waar jullie worden getraind volgens mij in een afslachtcentrum!!

Het is geen kick/thaboxen waar jullie over praten!!
 
Er trainer 3 dennissen rond die leeftijd :p (1 met blond haar, 1 met donker haar, 1 met opel astra OPC :p)

Kijk, in het begin had ik het prima naar mijn zin bij Kimé. Maar op een gegeven moment werd de sport erg populair in hellevoetsluis. Dat betekende dat je bijna geen ruimte meer had in je Dojo om lekker te kunnen trainen. Ook krijg je weinig persoonlijke aandacht. Ed (de trainer) zegt gewoon 'jongens deze oefening' en vervolgens gaat hij een beetje lopen lullen ofzo. Hij loopt dus niet langs om iedereen tips te geven. Plus het is fokkin duur vergeleken met wat je krijgt. Het is natuurlijk wel leuk om te doen (sparren enz) maar als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een betere sportschool waar je wel tips/adviezen krijgt enz.
 
ik had jou toch op msn?:S ik kan je geen eens vinden, strange

Maarre Naast fitniss ben je toch wel aktief nog met thaiboksen, ergens anders toch?
 
Als het zo hard is dat je gemept word terwijl je niks kan terug doen, ga dan op een andere school. Ze moeten het verdienen om je te kunnen slaan, tijdens sparren. Anyway, sparren is zeker het leukste, hoewel ik niet op Muay Thai zit, maar dat komt omdat er geen goede school in de buurt is, en eentje die wel in de buurt zit is niet meer veilig omdat 99% super-agresieve hangjongere is.
Wel jammer want Thaiboksen is een mooie sport, maar ik zit ergens in de middle of fokking nowhere.
 
Back
Top