Thai Boksen

Dennis

ToetToet
Eyz

k weet niet of er al een topic over was, zo ja, ff zeggen delete k hem, maar kon niks vinden

K heb 2 jaar gefitnisst,en heb daar weinig tot geen zin meer in, nu doet de vriend van me schoonzus aan thaiboksen, en volgens hem is het echt vet

en ikzelf twijfel er wat over, het lijkt me wel wat, maar ook wel weer best eng.... ik ga over 2 weken met hem mee ff kijken bij hem, wat het is enzo

maar wat ik me afvroeg is of er mensen van het forum zijn die er aan doen, en die me er het 1 en ander over kunnen vertellen.

dus hoe begin je , wat moet je allemaal gelijk doen, is het zwaar, hoog pijngehalte enzo, ik heb geen ervaring erin, dus wil wel weten wat de bedoeling is, laten ze je gelijk sparren in 1x ofzo?

kan iemand me er iets over vertellen, als er al een topic is. delete ik deze, sorry dan

thx!
 
Advertisement - register to remove this

tjah ik weet niet hoe 't bij andere sportscholen is.
Maar ik heb op thai boksen gezeten en daar werd je niet helemaal aan gort geslagen.
Maar je werd wel helemaal uitgeput, en maar blijven doorgaan, harder, sneller etc...
Dus bij ons was een hoog pijngehalte niet echt nodig.
Je krijgt eerst gewoon de basis moves die je goed moet beheersen en dan ga je steeds verder.
Ook veel aan conditie werd 'r gedaan dus veel opdrukken rondjes rennen en weet ik wat allemaal.
Maar ga gewoon maar ff een x kijken daar :)
 
thx man, ik ga ook zeker kijken, maar het is zomerstop daar, en ik ga de 18e ofzo ff mee, en hij zei kunnen we ff sparren, ik zie het niet echt zitten om door me schoon fam kapot gemaakt te worden, hehe, maar je begint dus rustig?

ik bedoel, ik kan niet incasseren etc, geen goeie stoten of kicks, niet dat het zo is, zo schop je en sla je, en sparren maar...
 
RonaldV said:
Eerst basisdingen leer je, veel oefenen, goeie conditie e.d
Dan ga je verder met de technieken e.d.

Die dingen zijn vaak als EERSTE inbegrepen met z'n beetje alle gevechts sporten etc.