Muay Thai/Kickboksen/Fullcontact

hvntp4.jpg


Mijn stuff, zonder broekje dan.
 
erg mooi setje vass!
zelf heb ik ook matsuru spullen, maar de scheenbeschermers heb ik niet in het leer.
want hoe was je dat?
is de binnenkant ook van leer? lijkt mij zo glibberig namelijk
 
Idd, ik heb zo'n stoffen scheenbeschermers en die werden al glad als ik flink had staan zweten. Leer lijkt me helemaal alle kanten op gaan. Of valt dat mee?
 
Je kan het aardig aansnoeren hoor, bij je voeten zitten 2 strips en rond je kuiten nog 2 om het te bevestigen. Binnenkant is volgens mij van stof, helemaal niet op gelet eigenlijk. :p

Zal vanavond eens ff checken.
 
Vassago said:
Mijn stuff, zonder broekje dan.


Trainen jullie allemaal met 10oz handschoenen? Ik vind dat namelijk echt veel te licht om te sparren tegen elkaar. Ik heb zelf nu 14oz maar ga voor de 16 zoals de meesten bij ons hebben...
 
-[inferno]- said:
mhaw, over het algemeen is het jonnie gehalte wel laag bij een gerespecteerde club.
mocht iemand wel met die mentaliteit meedoen dan word daar korte metten mee gemaakt :W

denk dat dat bij elke vereniging van een zichzelf respecterende sport wel zo is.. het moet leuk zijn voor iedereen en niet alleen voor ' de bikkels '
 
Tsjaap said:
Trainen jullie allemaal met 10oz handschoenen? Ik vind dat namelijk echt veel te licht om te sparren tegen elkaar. Ik heb zelf nu 14oz maar ga voor de 16 zoals de meesten bij ons hebben...

Ik heb er geen last van, 10oz past mij het beste, 12oz wordt te groot.
 
Gisteren was er op Fight Club het eerste deel van Osaka 2005.
Ik las dat het pas 2e kerstdag kwam dus heb ik iets gezien van vorig jaar ofzo? Ik kende het iig nog niet maar was wel erg vet.

Peter Aerts tegen Mighty Mo was vooral vet!
 
idd, zo zie je tog maar weer dat er korte metten word gemaakt met boxertjes in een kickboxring :+
jammer dat aerts geblesseerd is aan ze ribben trouwens, kerel heeft t ook nooit eens mee zitten :'(
3 december komt Buakaw Por Pramuk naar nederland trouwens!
Hij gaat vechten in den haag tegen Mark nogwat, weet iemand waar die match gehouden word?
kwil er wel heen namelijk :) lijkt me erg indrukwekkend om hem eens in levende lijven te zien vechten.
 
Vergis je niet in Mighty Mo, hij heeft ook al van Bonjasky gewonnen in Las Vegas.
Osaka is een voorronde eigenlijk van de finale in Tokyo, die je dus te zien krijgt op de 2e kerstdag...
 
ColinB said:
Vergis je niet in Mighty Mo, hij heeft ook al van Bonjasky gewonnen in Las Vegas.
Osaka is een voorronde eigenlijk van de finale in Tokyo, die je dus te zien krijgt op de 2e kerstdag...

Dat antwoord zocht ik dus ;).. Ik zag alle toppers al vechten dus snapte er weinig van. En indd Mighty Mo is niet de minste wat ik van hem weet, heb hem ook een keer Bota uit de ring zien slaan binnen 1 ronde. Al was Bota zn verdediging dramatisch was het wel indrukwekkend.
Maar tegen Aerts maakte ie geen kans :)
 
Tegen earts maakt ie zeker geen kans! alhoewel mighty mo ook zwaar goed is.. alhoewel ik jerome lebanair ook aardig goed vind ;)
 
Lebanair is aanvallend wel goed, vind hem erg slecht als het pak slaag een keer omgedraaid word, en hij de tikken moet ontvangen. Zijn gevecht tegen Abidi was wel super :W. Hij maar slaan en Abidi die maar niet neer wou gaan :D
 
ColinB said:
Vergis je niet in Mighty Mo, hij heeft ook al van Bonjasky gewonnen in Las Vegas.
Osaka is een voorronde eigenlijk van de finale in Tokyo, die je dus te zien krijgt op de 2e kerstdag...

Mo moet het hebben van ze bovenlangse rechtse, en daarvan alleen.
voor de rest heeft ie weinig in huis, hij slaat gewoon keihard en ja, je zal goed moeten kunnen incaseren om bij dat soort klappen door te gaan.
En dat hij van Bonjasky heeft gewonnen zegt weinig over bonjasky zelf want die kan gewoon veel beter,
bonjasky draait slecht omdat de druk van de ketel is.

Want waar doe je het nog voor als je alles al bereikt hebt? niet dat er geen druk is, maar iemand als bijvoorbeeld r.karaev die gewoon uit een houthakkers gezin komt zal er veel harder tegenaangaan in verhouding, het is de enige uitweg in een arm bestaan en dat geld ook voor por pramuk.
Vechten, en winnen of verliezen zit grotendeels tussen je oren.

En over botha...die is fysiek gewoon niet meer wat ie was, heel simpel.
Er komt gewoon een tijd dat je niet meer kan en die tijd is voor botha al lang geleden aangebroken, kijk maar naar zijn records in k1...

PaulM said:
1 flinke tik op die grote kin van die Fransman en hij ligt plat hoor. Dat is al zo vaak voorgekomen...

Nou, dat is dus helemaal niet zo vaak voorgekomen als jij beweert denk ik, zeker niet in win-loss verhouding...
Check zijn records en beoordeel zelf.
 
Last edited:
het is btw le Banner niet Lebanair folks;)
en die tik op z'n kin heb ik volgends mij nog maar 1 keer gezien in de k1 finals van 2003:)
maar heeft die tog wel gewonne;)(die wedstrijd dan)
 
Last edited:
Het is zeker zo dat technisch gezien Bonjasky zeker van Mighty Mo zal moeten kunnen winnen, maar Mighty Mo weet wel vaak precies wanneer hij zijn klap moet uitdelen.
Maar om nou te zeggen dat Bonjasky niet meer wil omdat hij toch al 2 keer heeft gewonnen, is in mijn ogen ook niet correct.
Hoost en Aerts hadden na 2 keer de K-1 winnen ook niet zoiets van laat maar...
Zij gingen door en wonnen nog 2 respectievelijk 1 keer.
Le Banner is gewoon een beest, samen met Ignashov en Sefo de beste vechter die nog nooit de K-1 heeft gewonnen in mijn ogen. Hoe hij in die partij met Abidi die kopstoot kreeg en als een Elephant Man gewoon door ging was gewoon bruut om te zien :D
Ik kan trouwens ook nog steeds genieten van beelden van Andy Hug, die had ook een mooie techniek...
 
ColinB said:
Het is zeker zo dat technisch gezien Bonjasky zeker van Mighty Mo zal moeten kunnen winnen, maar Mighty Mo weet wel vaak precies wanneer hij zijn klap moet uitdelen.
Maar om nou te zeggen dat Bonjasky niet meer wil omdat hij toch al 2 keer heeft gewonnen, is in mijn ogen ook niet correct.
Hoost en Aerts hadden na 2 keer de K-1 winnen ook niet zoiets van laat maar...
Zij gingen door en wonnen nog 2 respectievelijk 1 keer.
Le Banner is gewoon een beest, samen met Ignashov en Sefo de beste vechter die nog nooit de K-1 heeft gewonnen in mijn ogen. Hoe hij in die partij met Abidi die kopstoot kreeg en als een Elephant Man gewoon door ging was gewoon bruut om te zien :D
Ik kan trouwens ook nog steeds genieten van beelden van Andy Hug, die had ook een mooie techniek...

waar zie je mij zeggen dat bonjasky niet meer wil :) ik zeg alleen dat de druk van de ketel is met bijbehorende uitleg, das heeeel wat anders, dat zit in je hoofd.
maar ok ff een extreem voorbeeld om het uit te leggen:
bonjasky heeft alles wat ze hartje begeert, een gezin, een huis, veel poen, veel roem, en ga maar door.
vervolgens word zijn gezin ontvoerd, zijn huis platgelegd en zijn geld berooft.
de ontvoerders eisen van hem dat hij k1 wint, om zijn gezin terug te krijgen.
is misschien heel stom voorbeeld, maar misch. snap je het dan, denk je niet dat hij nu in ze hoofd heel anders de ring instapt?
ik ben er absoluut van overtuigd dat hij het kan, hij heeft alles in huis, en wie weet zet dit verlies hem aan om volgend jaar weer te winnen.

aerts is btw niet doorgegaan omdat hij na de match met jerome lebanner afgekeurd is vanwege gebroken ribben, anders was het aerts VS musashi ipv feitosa VS musashi, en dan schat ik in dat aerts in de finale had gestaan en niet feitosa.

nog een update over ernesto hoost, die vecht 13 mei zijn laatste k1 wedstrijd, tegen niemand minder dan bob sapp!
zijn laatste poging om dit smetje op zijn glansrijke carriëre schoon te vegen, hij heeft namelijk 2x verloren van sapp.
en dit alles gebeurt in ons eigen kikkerlandje, want k1 komt die dag naar nederland :D (met dank aan simon rutz :W, its showtime e.d.)

andere update over het gala dat 3 december gehouden zou worden; er gaan geruchten dat dit gala niet doorgaat omdat er een tekort van 100.000 euro zou zijn...
heel jammer, want daar zaten 4 wereldtitelgevechten in....
o.a. buakaw por pramuk(k1 world max champion 2004) vs marco piqué (NL)
 

Similar threads

Back
Top