Motorrijden #43

Ehm moet ik even kijken want deze heb ik eigelijks weer 'ingeruild' volgens mij heb ik op m'n werk ook nog een setje liggen.
Wat wil je ervoor geven?
Ik wil ze alle 3 wel rijden, in woon lekker centraal scheelt een hoop rijden:p
 
ik moet voor al die ritten 1,5 uur enkel rijden ofzo :p Maar moet er iets voor over hebben.

laat maar weten wat ze moeten kosten. Ik wil ze als reserve setje. En zodat ik mijn oranje kan houden als ik hem eventueel verkoop.
 
Ik twijfel om samen met 2 maten iets erbij te kopen wat we gewoon alle 3 af en toe als slet gebruiken.

14793857_1.jpg


http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Lekker 2T knutselen weer, heerlijk!
 
Iemand hier ervaring met het invoeren van een buitenlandse motor? Zit een beetje in de UK en Duitsland te kijken, maar hoe zit het met de BPM? Keuring van een europese motor stelt niks voor neem ik aan? Bij de engelse moet de koplamp worden omgebouwd? en de digitale tellers zijn van MPH naar KMPH om te zetten lijkt me?
 
Binnen de EU is t easy. Engels moet de lamp vervangen worden idd. Frame nummer en blokinhoud (inhoud staat op het blok) wordt gecheckt. Zorg dat ie meer dan 6k heeft gelopen op de teller ivm bpm bepaling.

Ik moest voor mn 2003 600rr nog iets van €350 bpm betalen :p
 
Last edited:
Binnen de EU is t easy. Engels moet de lamp vervangen worden idd. Frame nummer en blokinhoud (inhoud staat op het blok) wordt gecheckt. Zorg dat ie meer dan 6k heeft gelopen op de teller ivm bpm bepaling.

Ik moest voor mn 2003 600rr nog iets van €350 bpm betalen :p

Nieuwere motoren hoeft niet altijd de koplamp vervangen te worden. Bij een r6 bijvoorbeeld niet ;-)

Das nog wel gunstig, maar kan nergens zo'n programma vinden om het te berekenen...

Alleen deze:

http://fastguzzi.nl/bpm/2009/index.php

kom uit op 830 euro voor een 2007 r6... nog best veel imo?

Je doet het verkeerd lijkt mij, dit was voor mijn 2008 R6 op 28-04-2011:

Te betalen bedrag : € 715,00

Haha ja, kan je lekker buiten spelen met Kasper of mij :p eeeuuhj

Ik hoor het wel wanneer die in de schuur staat :+ Ik moet ook nog ff op een wheeliecursusje bij Jur, een SM vraagt er echt om!
 
Na een jet en integraalhelm nu ook een systeemhelm in de collectie :) Aangeschaft voor de Carbagerun op de brommer...

n91_13open_600_.jpg


Nolan N91.
 
Haha dat is wel een optie. Maar dat systeem is echt belachelijk duur! Helm btw gescoord op Ebay Italie...159 euro. In NL bij MotoPort 299...En dan vinden ze het raar dat mensen dingen op internet kopen.
 
Er zijn tegenwoordig ook intercom apps voor Android/Apple.... dan kun je via Bluetooth/3G met elkaar communiceren... Daarnaast lijkt het me ook niet moeilijk een accesspoint in een brommer in te bouwen :D :+
 
Back
Top