Motorrijden #43

Vanavond een motor gekocht, ben er blij mee 8)

foto04.JPG

Blade! Naais 8)

Kan niet anders zijn dan dat je daar nog een hoop plezier aan gaat beleven. Ik rij nu al ruim 5 jaar met een 954, ding geeft geen kick. Hij blijft trouw dienst doen
 
Last edited:
Zaterdag op de motorbeurs een ééndelig pak, Arai helm en oordoppen op maat gescoord. Nu de motor nog! :W

Iemand btw tips voor welke tribune je het beste kan pakken met de TT. Een vriend van me heeft kaarten voor hoofdtribune en zegt dat die daar overal mee mag gaan zitten, lijkt mij sterk eerlijk gezegd..
 
Geert Timmer, meeste actie..... maar is ook goed te zien vanaf de hoofdtribune.

Hoewel je vanaf de GT tribune ook ruskenhoek kan zien, en die er erg chaav!
 
Wij zitten meestal op meeuwenmeer, wel zitten in het gras dat is ook het gezelligst!
Moet je op tijd zijn anders is er nauwelijks plek. (meteen doorgaan nadat je uit de stad komt en daar gaan slapen:D)
 
Dat staat er altijd. Er zijn nog helemaal geen kaarten te koop voor de aankomende TT. Dit is altijd pas een week of 4 van te voren.

Waarom kun je dan wel de andere kaarten al bestellen? Lijkt me beetje raar als ze het op uitverkocht zetten terwijl het niet zo zou zijn.
 
Gingen er dit jaar nou nog mensen van hier naar Isle of Man TT?

Onze boot is sinds gister weer definitief, ben er van 1 t/m 7 juni, hoop dat dit jaar er geen races uitgesteld worden en dat de Senior op vrijdag gewoon door kan gaan... + dat Guy Martin eens een race wint :p
 
Gingen er dit jaar nou nog mensen van hier naar Isle of Man TT?

Onze boot is sinds gister weer definitief, ben er van 1 t/m 7 juni, hoop dat dit jaar er geen races uitgesteld worden en dat de Senior op vrijdag gewoon door kan gaan... + dat Guy Martin eens een race wint
tongue.gif


Ik zou graag gaan met wat vrienden van mij, maar hoe kun je dit het beste aanpakken met tickets enz?
 
Back
Top