Motorrijden #43

Hebben kaarten voor haarbocht tribune besteld. Wil al jaren naar de TT dus ga niet het risico lopen dat straks weer de kaarten zijn uitverkocht. Ben benieuwd iig :W

Isle of man wil ik ook echt een keer graag heen, maybe volgend jaar een keer :)
 
Ik kijk de training of kwalificatie in assen... Dan kan je overal staan/zitten waar je wil, geen gekkenhuis, betaalbaar en ook actie. De wedstrijd thuis, lekker overzichtelijk.
 
Ik zou graag gaan met wat vrienden van mij, maar hoe kun je dit het beste aanpakken met tickets enz?
Nou, als je nog nooit geweest bent zou ik je adviseren om via een organisatie te gaan als Ride-On. Ik heb kennissen op het eiland wonen en verblijf daar nu al een aantal jaar, regel mijn reis verder zelf.

Het is het lastigst om de boot van Engeland naar Man geregeld te krijgen, als je met de motor/auto gaat. Voetpassagier is vaak geen probleem. Tickets om de races te bekijken op het eiland heb je niet nodig, je gaat gewoon ergens in de berm zitten en daar knallen ze met 300+ langs :W
 
dit jaar word ik ook weer meegesleept richting tt-assen... vind het eigenlijk maar niks, te druk... en je ziet minder als op tv... enige mooie is 't geluid van de motoren, maar volg het liever op tv..
 
2 jaar terug, op stekkenwal ofzo... 3 mensen die flauwvielen, 2 gevechten.... zonnesteek opgelopen, en geen ruk van race gezien... + eten/drinken was fk duur :p
 
Prima toch :+

Je moet ook de TTnacht in hé, dan kan je de volgende dag tijdens de race uitkakken.


Iig beetje ontopic,

20130228_214802_zps750eab47.jpg


20130228_214732_zps485647d3.jpg


Kappen flauwekul heb ik nog geen zin in gehad. Eerst rijden.
 
Ik kijk de training of kwalificatie in assen... Dan kan je overal staan/zitten waar je wil, geen gekkenhuis, betaalbaar en ook actie. De wedstrijd thuis, lekker overzichtelijk.

Training en kwalificatie is geen optie omdat ik dan vrij moet pakken op het werk :p Weet idd dat je op de baan niet veel ziet, daarom ook gekeken dat ik ergens zat waar een videowall is. Anders krijg je niks mee van de race.
 
Vandaag maar weer eens wat aan m'n racer gedaan... leuk beun dagje gehad. Maar nou bleek de benzine leiding van de tank naar de injectorrail lek te zijn.
Wanneer er druk op wordt gebracht door de pomp, spuit de benzine echt gewoon er uit.

Het gaat om een leiding van een cm of 10, met aan beide kanten een banjo erop geperst.

Ik denk ik bel de lokale motorzaak ff om dat slangetje te bestellen.....


144 EURO!!!!

8P 8P 8P 8P

Voor een stukje slang! Helemaal gek!!!

nr. 12. Gewoon een brandstofslangetje met 2 banjo's.

F__1500.jpg


Ik zoek wel een complete brandstofpomp met slang en al op ebay voor 2 tientjes ofzo, want een nieuwe gaat 'm dus echt niet worden. lmfd
 
Oh de ebay prijzen vallen ook vies tegen :(

Denk dat ik dan beter dat slangetje na kan laten maken door een bedrijf. Dit schiet niet op
 
is een brandstofleiding die onder druk staat, dus niet gewoon 'een stukje slang'. De retourslang (nr 11? ) is wel gewoon een stukje slang. Namaken kan, sommige bedrijven kunnen ook de banjo's herbruiken.
 
En een stalen remslang? Of zeg ik nou iets geks? Kost ongeveer 20 euro om op maat te laten maken bij Goodridge in Pijnacker.
 
Nee het zijn wel dikke aansluitingen, en een dikke slang.
Het is idd een versterkt/dikker slangetje dan normaal.... maar niet die prijs waard :+

Ik heb al een oplossing btw, een vriend van jur had er nog 1 liggen. Die stuurt 'm op.
 
Nou, als je nog nooit geweest bent zou ik je adviseren om via een organisatie te gaan als Ride-On. Ik heb kennissen op het eiland wonen en verblijf daar nu al een aantal jaar, regel mijn reis verder zelf.

Het is het lastigst om de boot van Engeland naar Man geregeld te krijgen, als je met de motor/auto gaat. Voetpassagier is vaak geen probleem. Tickets om de races te bekijken op het eiland heb je niet nodig, je gaat gewoon ergens in de berm zitten en daar knallen ze met 300+ langs :W

Bedankt voor je reactie! ik zal eens overleggen met wat maten van me!
 
Zo bromped ook weer klaar, onderste balhoofd lager was stuk dus een nieuw setje erop en meteen maar wat leuk spul erop:)
Klaar voor zondag, eindelijk weer een ritje in Ruinen!
2013-03-01225542_zps75c7435c.jpg


2013-03-03173328_zps4eee5ef2.jpg
 
Jurjen, wil je je setje orginele kroonplaten verkopen? En ik ga ruinen ook rijden, de wijk ook. Westerbork twijfel ik. Is 206km enkel om er te komen.
 
Back
Top