This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motorrijden #42

Niet bepaald om de hoek voor me.
Wilde het toch wel wat dichterbij houden, maar kan weinig vinden.
Powerpoint is nog op redelijke afstand, maar ben niet bekend met de kwaliteit er van.

Volgens mij kan er niet zoveel verschil in kwaliteit zijn toch?
Ze zetten dat ding op de bank en software rekent uit hoe de afstelling moet zijn.
Zal toch niet zoveel verschil in zitten per adres?

Ik moet mijne ook nog laten mappen, maar om er voor naar andere kant van NL te rijden heb ik ook geen zin in :+

Vandaag even tijdelijk een nieuw achterkantje gemaakt. Wat heet, de originele achterkant is 34 jaar lang mishandeld, dus die was net definitief afgebroken. Met een alu plaatje even 't achterlicht + kenteken direct achter m'n zadel geplaatst. Staat van veraf nog wel leuk, van dichtbij zie je 't frame e.d. gewoon zitten.. :7 Moet t.z.t. een cafe zitje op komen.

[ir]http://f.cl.ly/items/432i2P1N412O2P1a1A1u/Photo%2025-03-12%2017%2042%2032.jpg[/ir]
[ir]http://f.cl.ly/items/0X131F3Y3V2u0X2S1W0b/Photo%2025-03-12%2017%2042%2022.jpg[/ir]

Ook weer ff de eerste kilometers gemaakt, heerlijk! :W Volgende week wel alsnog het blok eronder vandaan, ff de broodnodige pakkingen vervangen.

zker goei weertje vandaag!
Vanmorge was het hier alleen behoorlijk fris met 4 graden en wat mist :X

Vandaag met een maatje van me op en neer geweest naar Spa. 1e scooter race kijken en genieten van het mooie weer

zker goei weertje vandaag!
Vanmorge was het hier alleen behoorlijk fris met 4 graden en wat mist :X

Vandaag met een maatje van me op en neer geweest naar Spa. 1e scooter race kijken en genieten van het mooie weer

Zet die foto er dan ook ff op met die lesmotor whahahah

8)

Heb meerdere projecten, dus ben bang dat het nog even zal duren voor ik met de zip aan de slag ga. Eerst binnekort op NL kenteken zetten.

Projecten:
-oldtimer puch N
-Dragrace motor
-Vespa PK 50S
-Zip motorscooter

En nu ook aan het kijken voor een ''normale'' motor

Wat een weer wat een weer inderdaad!

Zaterdag ook weer een flink stuk gereden. Naar Rockanje gereden, op het strand wat gegeten & gedronken en weer terug. Was goed te doen ook qua temperatuur en wind.

Tevens een hoop mooie machines voorbij zien komen.

Vandaag is het trouwens ook geweldig weer om te touren, helaas zit ik vast achter een bureau op mn werk!

Dit was in Oirschot langs het kanaal. Rustige rookpauze haha.

Dat is hier niet zo heel ver weg van hier

Mooi weekend idd!
Zaterdags op het terras doorgebracht. Zondags onder soort van 'dwang' leren wheeliën met de koppeling. Das gaaf!
Alleen de 2e versnelling gaat me nog niet goed af

Waarom nam je die GSX van Dave niet over dan? Was toch ook iets in die trant?

En Pepijn, ik ken nog iemand met een nette ZX9R die er vanaf wilt... mocht je interesse hebben moet je maar ff whatsappen Komt net terug van een grote onderhoudsbeurt dus is weer in tiptop staat!

Nice die K1! Heb nog wel een blad met wat tips waarmee je hem nog beter kunt krijgen dan hij al is

Wuntke, die van Dave was een Srad 600. Kon hem van hem overnemen voor 1600, echt een hele nette motor verder maar niet helemaal mijn smaak (de kont bijvoorbeeld).
En ben toch een beetje Suzuki minded, vandaar geen Kawa voor mij.

Jelle, ben benieuwd morgen Qua prijs zit ik al een end in de richting

Heb ook al wat info, toch makkelijk een motor uit de buurt

Banden zijn door Pieter Smitshoek vervangen en begreep dat er wat roest in de tank zit/zat aangezien hij er bijna niet mee rijd en hij hem zonder benzine een tijd had laten staan.
Op naar de 2500 haha

hallo, ik weet niet of ik het hier goed heb geplaatst maar ik heb een vraagje,

een collega van mij wil zijn uitlaatdiameter van zijn ducatti 900cc 2 klepper van 40mm naar 50mm laten lopen puur voor het gezicht.

maar geeft dit geen prestatie verlies, of kan dit gewoon?
Alvast bedankt.