Maatje van me heeft er ook eentje gehad. Uit 2000 volgens mij. Was hard 'werken' volgens hem op dat ding. We hadden ook ff geruild, hij op mijn srad 750, ik op zijn rsv. Maar het is niet mijn motor..
Nou, zoveel sneller was mijn RSV niet tegenover mijn Srad 600. De RSV lifte net ietsje sneller het voorwiel op en het blokkeren van van het achterwiel bij hoge snelheid naar een lage versnelling was veel meer.
Ik ben toen begonnen op die RSV, maar ik moet zeggen dat ik het niet een heel fijne motor vond. De normale versie die ik reed was gewoon erg lomp, niet een bocht in te krijgen. Nu met de Srad gaat dat allemaal prima.
Maatje van me heeft er ook eentje gehad. Uit 2000 volgens mij. Was hard 'werken' volgens hem op dat ding. We hadden ook ff geruild, hij op mijn srad 750, ik op zijn rsv. Maar het is niet mijn motor..
@ Weksel, die verhalen over doodrijden etc zijn onzin. Het ligt allemaal aan je rechterhandje en je verstand. Mijn neef is begonnen op een blade. Het kan allemaal prima.
Volgens mij zit er een Cat in je voorbochten?
Gewoon een rapidbike kopen en naar een tuner gaan
Zaterdag 31 maart me eerste motorrijles! Kan niet wachten!
Nu ergens kleding vandaan halen..
Een reguliere RSV en een RSV R zijn 2 verschillende motoren om op te rijden qua wegligging / weggedrag. Ik moest met mijn 750 K2 aanzienlijk harder werken dan de RSV R. De R is echt een genot om op te rijden imo. Persoonlijk vind ik een SRAD niet echt prettig sturen.
Krijg alleen dat boek van de theorie niet open... iemand een idee?
Wat is dat saai zeg om te leren, kan me er echt niet toe zetten maar het zal wel ff moeten