[IM//i42.tinypic.com/2s682mp.jpg[/IMG]
Mooi klote weer...
Reed rechtdoor een kruispunt over en een tegenligger sloeg linksaf, bellend en al en zag mij compleet over het hoofd. Kon hem net uitwijken anders was ik er frontaal op geklapt maar ramde daardoor een vangrail met daardoor de bovenstaande schade. De klootzak zag het ongeluk en peerde hem snel daarna. Geen kenteken kunnen zien en kon er niet achteraan omdat de motor niet meer startte. Wel een paar getuigen dus hoop op het waarborgfonds maar weet niet of dat gaat lukken..
Schade viel mee dacht ik maar is ook een hap uit het onderblok dus dat gaat flink wat geld kosten ;/
Auto is niet geraakt inderdaad. Beetje reflex dat je die auto niet wilt raken maar daardoor klapte ik wel de vangrail in. Dan alsnog zijn schuld neem ik aan?
Godverdomme, dat is klote!
Probeer je zoveel mogelijk schade te voorkomen, draai straks zelf voor de kosten op. Ik zou hem tegen de auto aan parkeren. Een auto geeft nog een beetje mee, een vangrail niet kan ik uit eigen ervaring vertellen..
Sowieso. Die lijer had gewoon beter moeten kijken. Net als het gros van alle andere wegmisbruikers. Er rijdt toch een partij labiel volk rond. Niet te geloven..