MOTORbeurs Utrecht 2009

Die kansloze mensen heb je er altijd tussen. Ik had een mooie helm gezien, maar wilde hem niet gelijk kopen. Had ik dat maar wel gedaan want na een paar uur zoeken waar het ook alweer was, was de helm uitverkocht in mijn maat :X.

Daar had ik dus niet aan gedacht.
 
Ik ben gister geweest. Nog wat pics geschoten van de sbo stand.

DSC_0557.jpg


DSC_0556.jpg


DSC_0554.jpg


DSC_0544.jpg


DSC_0546.jpg


en vinniieee

DSC_0555.jpg


En zelf nog een paar nieuwe handschoenen gekocht. Met de vorige ben ik vorig jaar beetje te vaak op me waffel gegaan :+

Het zijn alpinestars SP-1 geworden. Ik wou eigenlijk voor de duurder gaan maar na de gp plus en gp pro gepast, kwam ik er achter dat ze allebij niet lekker zaten. En deze zaten als gegoten, dus toch maar deze gekocht :p.

DSC_0566.jpg


DSC_0571.jpg
 
nou geen mooie alpinestar kunnen vinden dus maar een dainese meegenomen die ik ook wel mooi vond :)

mm_Tuta-Laguna-Seca-F.jpg


/ heb m trouwens 1 delig!
 
Last edited:
*edit dacht dat ik in het motorrijden topic zat 8P

Btw op de motorbeurs voor €15 winterhandschoenen gekocht. Verder wel leuk op de beurs maar was de vorige jaren ook geweest dus veel van hetzelfde.
 
Last edited:
XR is volgens mij onsloopbaar
Als zo'n ding gewoon een beetje goed onderhouden blokje in zit, kan je er heel veel plezier mee beleven:)

Ik ben d'r morgen ook nog en dan om 5 uur de bende weer opruimen en lossen:p:)
 
Last edited:
remcoL werk jij bij kalfsbeek?

dan ken je ongekend mijn oude werkgever ook wel Inte Huitema. die loopt ook wel veel bij hun.

maar ja zelf dit jaar niet naar de beurs geen tijd voor :(
 
Ik ben gister naar de beurs geweest, omdat ik ff bij een maatje ging kijken die bij Triumph en Ducati moest werken. Zelf ook nog een paar rondjes gereden op een SM bij de 'Try the bike' wat je buiten kon doen. Ging me erg goed af moet ik zeggen en daarnaast ben ik nog meer overtuigd van een SM :)
 
Ben er dus ook geweest. Vond het wel mooi om te zien. Wat een spul is daar zeg 8P. Was er nog nooit eerder geweest. Wou handschoenen kopen, maar kwam niks tegen dat me beviel.
 
draag ik NOOIT...


mjah ik weet dat het veiliger is (bla bla bla) maar A ik heb geen snelle motor meer :p B ik haat het als iets strak zit, lijkt net of ik stik... en dan nog eens leer, mij niet gezien..

HA HA HA Wat een opmerking. geen snelle motor. Hij gaat maar tot 50km/u ?
 
ach ruben, laat maar lekker ;).. ik topte em in frankrijk ook continu in t-shirt :x
Eigen keuze.. wie zaten er vroeger met leren pak op hun getjoende scooter?
 
Ik probeer de jongen iets bewust te maken :p

Alleen de mensen die veiligheid en zichzelf serieus namen hadden een pak aan op een opgefokte scooter.
 
Last edited:
Back
Top