Jelle Well-Known Member 14 July 2009 #102 Hehe, Rene's (en mijn ouwe) barrel op de foto: [ir]http://www.carbonvision.nl/uploads/images/MIVW%202009/002.jpg[/ir]
Hehe, Rene's (en mijn ouwe) barrel op de foto: [ir]http://www.carbonvision.nl/uploads/images/MIVW%202009/002.jpg[/ir]
Schilpedinges Heineken?!! 14 July 2009 #103 :winner: Aangezien de verkoop niet op wil schieten gaat ie ergens een schuur in en dan ga ik er nog een x wat leuks mee doen als ik tijd heb, over een jaar of 10 :+
:winner: Aangezien de verkoop niet op wil schieten gaat ie ergens een schuur in en dan ga ik er nog een x wat leuks mee doen als ik tijd heb, over een jaar of 10 :+
Arne Pia Maxiscooter FTW 15 July 2009 #104 Ik vind dat intapen ook niks, mja, altijd nog beter dan een trailer queen.
Roel. Well-Known Member 15 July 2009 #107 Ojooowww. Nergens kunnen vinden, en jij vindt mijn auto wel. Probs voor Machiel
ErwinZ GC Member 15 July 2009 #109 Ik heb die van jou ook nog even bekeken. Ook een dikke bak heur :*
Rowan Well-Known Member 15 July 2009 #110 InIMoeK said: Mijne was wss te normaal :'( Click to expand... Toch heb ik nog zat mensen even stil zien staan bij je auto. Voornamelijk kijkend naar de remmen.
InIMoeK said: Mijne was wss te normaal :'( Click to expand... Toch heb ik nog zat mensen even stil zien staan bij je auto. Voornamelijk kijkend naar de remmen.
Machiel. MFabrications 15 July 2009 #113 pimS said: Heb die van mij ook nog nergens gevonden Click to expand... Had je je kap open of dicht? als hij dicht was vind ik het niet gek dat ze geen foto's hebben gemaakt :+
pimS said: Heb die van mij ook nog nergens gevonden Click to expand... Had je je kap open of dicht? als hij dicht was vind ik het niet gek dat ze geen foto's hebben gemaakt :+
pimS Dajumn! 15 July 2009 #114 Machiel. said: Had je je kap open of dicht? als hij dicht was vind ik het niet gek dat ze geen foto's hebben gemaakt :+ Click to expand... wat uurtjes half open gestaan met redbull blikje eronder
Machiel. said: Had je je kap open of dicht? als hij dicht was vind ik het niet gek dat ze geen foto's hebben gemaakt :+ Click to expand... wat uurtjes half open gestaan met redbull blikje eronder
Machiel. MFabrications 15 July 2009 #115 dan was het wel een heel groot blikje :+ Dit ding is zo gaaf :W
Arne Pia Maxiscooter FTW 15 July 2009 #116 Stretch achter gaat alleen nergens over, voor staat t veel mooier.
Machiel. MFabrications 15 July 2009 #117 Deze had henk ook op zijn ouwe caddy... is niet echt mooi nee
Mark. Well-Known Member 15 July 2009 #118 Machiel. said: Foto van Roels hok gefunden :W Click to expand... Vind jou auto in het echt vele malen mooier roel.
Machiel. said: Foto van Roels hok gefunden :W Click to expand... Vind jou auto in het echt vele malen mooier roel.
Dirk. Well-Known Member 16 July 2009 #119 Idd, al moet ik zeggen dat hij op de foto's van Robert (van tijdens de meeting) ook al beter tot zijn recht komt dan op deze foto.
Idd, al moet ik zeggen dat hij op de foto's van Robert (van tijdens de meeting) ook al beter tot zijn recht komt dan op deze foto.