MOTORbeurs Utrecht 2009

ik heb heel die sbo stand niet gezien :D

Heb ook nog even gekoekeloerd, maar verder niet gezien(denk ik)

Zowiezo maar 1 rondje snel gemaakt en voor de rest alleen met wat sponsortjes etc gepraat en verder in hal 3 gestaan.

Vond dat 1 van die meiden toch echt een afschuwlijk pak aan had. Zo'n rood 1 delig pakje. Ding zat helemaal in haar kont gedrukt en ze had een kamelenteen 8P. En ze zag er ook nog niet eens goed uit. En waren idd erg veel MILFjes.

Kamelenteen? Zat gewoon een bobbel man! Bah

XR is volgens mij onsloopbaar
Als zo'n ding gewoon een beetje goed onderhouden blokje in zit, kan je er heel veel plezier mee beleven:)

Ik ben d'r morgen ook nog en dan om 5 uur de bende weer opruimen en lossen:p:)

Ging trouwens niet helemaal goed met het autotje op de aanhanger parkeren volgens mij?:+



Wij hadden nog even een klapband met de vrachtwaggel onderweg naar huis. Lekker motorbeurs en dan opruimen en moe naar huis, en dan plof;(
 
Last edited:
Of ik kom er nu net pas achter dat me accu gejat is op de motorbeurs. Wilde net me accu gaan opladen is die pleite:p en heb foto's dat ik hem bracht met accu erop en foto's dat ie op de motorbeurs staat en is ie weg.
Wat zijn er toch zielige mensen.

Maar het valt me nog mee,gelukkig geen schade op me gespoten frame. Iemand miss foto's gemaakt op de beurs van me special paint sprintertje?

Ik was donderdag eerste dag gegaan en toen stond die er nog wel met accu:D
Volgens mij heb ik nog foto's ervan ik zal ff kijken dan pm ik ze wel ;)

Ik heb btw wel staan kwijlen bij de suzuki stand toen ik de GSV-R zag :~
 
Heeft iemand op de beurs die stand met die electrische crossmotor gezien? Stond ook nog een nieuwe KTM quad bij geloof ik.

Was een stand van een school die een motorfiets monteur opleiding had. Ik heb nog even met die lui staan praten en een kaartje mee gekregen maar die ben ik kwijt.

Ik wou eens kijken op de site ofzo van die school. Is er toevallig nog iemand die zon kaartje kreeg/meenam?

Dat kaartje zat aan een zwart keycord.
 
Back
Top