Jurjen325 Koning 27 February 2012 #43 Von velzen hoor haha, volgens mij zag k je nog keer ergens lopen. weett niet zeker. Ook Dirkjan nog ff gesproken. Blij dat het weer voorbij is, wat n volk allemaal:X
Von velzen hoor haha, volgens mij zag k je nog keer ergens lopen. weett niet zeker. Ook Dirkjan nog ff gesproken. Blij dat het weer voorbij is, wat n volk allemaal:X
wheelie*zip Insane J-SLfreestyle 27 February 2012 #44 Kheb zondag de hele dag bij G&G uitlaten gestaan, hebbik toevallig nog iemand gesproken van hier? enne, die shark helm, zietter cool uit! quanta costa?
Kheb zondag de hele dag bij G&G uitlaten gestaan, hebbik toevallig nog iemand gesproken van hier? enne, die shark helm, zietter cool uit! quanta costa?
Loek92 Well-Known Member 28 February 2012 #46 wheelie*zip said: enne, die shark helm, zietter cool uit! quanta costa? Click to expand... Ik heb hem volgens mij voor €250, maar zal vast wel ergens goedkoper te vinden zijn. Ben ook benieuwd wat hij op de beurs moest kosten..?
wheelie*zip said: enne, die shark helm, zietter cool uit! quanta costa? Click to expand... Ik heb hem volgens mij voor €250, maar zal vast wel ergens goedkoper te vinden zijn. Ben ook benieuwd wat hij op de beurs moest kosten..?
wheelie*zip Insane J-SLfreestyle 28 February 2012 #48 nette prijs toch? en nee, niet gereden... dit jaar geen stunts @ beurs. Kheb m'n sponsor bijgestaan