MOTORbeurs Utrecht 2009

Lekker belangrijk en eigen keuze. Als ik het in mijn hoofd krijg om in mn nakie te gaan rijden, dan moet ik dat lekker zelf weten.
 
True, maar denk dat als je eenmaal erafvliegt en de helft van je vel over het asfalt ligt uitgesmeerd je toch wel anders praat. Kan je net zo goed geen helm opzetten "want ik val toch niet".
 
Zeg ook niet dat ik het zelf doe. Als ik ga rijden heb ik altijd leren jack aan. In spijkerbroek rij ik ook altijd op het gemakje. Wat iemand anders doet moet hij zelf weten. Heb er in de zomer ook wel eens in korte mouwen op snelweg zien rijden. Zou het zelf ook nooit doen.
 
Was gewoon precies hetzelfde als vorig jaar 8P alle stands op dezelfde plek enzo.... echt jammer man!

Alleen de open gesneden zx6r, RSV4 en BMW superbike vond ik vet om te bekijken.
 
Tis ook dat een gratis kaart had gekregen idd...maar als je geen kleding nodig hebt is er eigenlijk niet zo heel veel boeiends te zien.
 
mijn runner!! haha en een mooie band voor jaspah

Haalde jij je eigen Runner op vanavond? Dan liep ik langs jou heen buiten bij het lossen&laden buiten. Khad zwart Foxblousje aan..

Pff ben net terug van het laden en lossen, wat een klere werk:X

Vond zelf wel weer leuk, weinig motors verkocht helaas maar dat was in't algemeen wel zo volgens mij..

Ennnnnnnn als belangrijktste veel lekkere chick's egzien en echt veel MILFjes
 
330087_black.jpg


Gekocht, en oordoppen laten aanmeten bij Audisafe. Heb me wel vermaakt, vond het vrij groot! Wel gelachen met wat streetfighter gasten.
 
Ja, is een beetje retro jas. Heb ook een Rev'it broek maar die heb ik van een vriend, past wel prima eigenlijk (leer).

Audisafe was 79 euro, voor 70 euro geregeld (om half 6 laten maken). Leverancier maakte me niet zoveel uit, deze stand was ik het dichtsbij.
 
Vond dat 1 van die meiden toch echt een afschuwlijk pak aan had. Zo'n rood 1 delig pakje. Ding zat helemaal in haar kont gedrukt en ze had een kamelenteen 8P. En ze zag er ook nog niet eens goed uit. En waren idd erg veel MILFjes.
 
die wijven waren idd allemaal niet erg lekker, en toen ik vroeg of het pakje lekker zat, zei ze alleen met zo een tyfus kattekop `hoezo, wil jij hem ook an`.
En als ik dan zei, Ok ruilen? werden ze kwaad.

Btw wel pak gekocht, handschoenen en knippers :) en staan geilen bij de rsv4
 
Back
Top