Automeeting 1 oktober de Meern (Utrecht)

ho ho ho "de pubers"...... Zekerste weten da het een meesterlijke auto is een manta :W (voor jullie ben ik ook puber denks) Maargoed mant is goed toV! Ondanks het een opel is :p
 
Lars. said:
Een nette klassieker vind ik wel tof. Interesseer ik me eigk best wel erg in.Margoed, een manta is dat in mijn ogen iig ECHT niet

Goed zo, in jouw ogen. In een hele hoop andere ogen van andere mensen gelukkig wel. Maja laten we er maar over ophouden, ik vind dat ding van jou ook niks dus we staan kiet :p
 
Ik vind em kick hoor!, ratcar style... kennis van me had zo'n hele foute mintgroene uitgebouwde manta... die was ook gewoon gaaf van lelijkheid hehe 8)
 
Ja dat zijn hoodpins, anders waait de motorkap los 8P

Er ligt een 2.0CIH in, injectie, van de GT/E. Prima blok. Tis verder ook een GT/E, qua interieur, alleen een 1.6s op kenteken.

Toekomstplannen:

set 15" BBS eronder, zwart gepoedercoat, om mee te knallen
reserveset 17" Irmscher van de vectra, om mee naar meetings te gaan
netjes matzwart over laten spuiten
ruiten laten slijpen en opnieuw folieen, iets lichter
nieuwe versnellingsbak
set zwarte achterlichten
etc
etc
etc

Belastingvrij rijden ROELS
 
Wat betaal je eigenlijk voor zoiets.. wel grappig om zoiets te hebben om je woon-werk verkeer mee te doen, 19ct per km, kassa! :p

Alhoewel je dat aan onderdelen en benzine wel weer kwijt zal zijn vrees ik :rolleyes:
 
Valt wel mee, zoveel zuipt zo'n ding niet hoor. Tis gewoon injectie en een licht ding, weegt nog geen 1000 kilo. En motoronderdelen zijn niet zo duur, Opel is toch Duplo. Is allemaal t zelfde. 60 euro verzekering per jaar, en 50 euro apk zijn de vaste kosten van zo'n ding als je er verder niks mee hebt.
 
En drift power in de bochten.
De meeste Manta's zie je altijd zo lekker in de achterveren zakken bij acceleren en doorschakelen.

Mooi gezicht altijd 8)
 
JohnB said:
Zit er trouwens ook een sperdiff onder zo'n Manta? of is dat te krijgen?

Vraag ik me eigelijk af

Is te krijgen ja, bij die van mij is het diff gewoon doorgelast...100% sper dus :W
 
Arne said:
Is te krijgen ja, bij die van mij is het diff gewoon doorgelast...100% sper dus :W


WTF hardcore mofo =D

Zal wel drama zijn met regen en hard @ bochten acceleren.
Ik heb een 40% lamellen sperr liggen die ik er nog onder moet hangen
 
Back
Top