Automeeting 1 oktober de Meern (Utrecht)

Die Sparco's zitten echt wel goed trouwens, kan me best voorstellen dat je dat liever hebt dan gewone stoelen :) Nu nog 4 punts, kun je ook niet meer onderuit zakken, das mijn probleem altijd :p En de herrie in die auto :eek: gelukkig stond het niet aan toen ik erin zat :D
 
Bart Nrg Mc2 said:
:*

Hilly, ik ben niet eens gekrompen, volgens mij ben je gewoon nog meer gegroeid :rolleyes:

hhaa, hoe jij je voorstelde btw..

Ken ik jou al :D... ik ben Bart.

10 minuten later bij Freezer, kom je weer naar me toe, he ik ben Bart. of had ik me nou al voorgesteld 8P

Agh, bart, je wordt ook een jaarte ouder :*
 
BoydM said:
Wie was trouwens die gast die even op scooter kwam kijken met zn ZX, die zette nm neer keek ff en was weer weg ? :D

hehe ja dat was een jongen die mijn vriendin weer kon..:rolleyes:

Maja.. hij en wij vonden dr niet veel aan dus we waren zo weer weg:W :X
 
Erwin. said:
hhaa, hoe jij je voorstelde btw..

Ken ik jou al :D... ik ben Bart.

10 minuten later bij Freezer, kom je weer naar me toe, he ik ben Bart. of had ik me nou al voorgesteld 8P

Agh, bart, je wordt ook een jaarte ouder :*

Je moet zoiets positief benaderen; ik stel me tenminste aan mensen voor :* Krijg je niet van dat slap gezever van "ik had je wel willen meeten, maar ik zag je nergens" :)
 
Bart Nrg Mc2 said:
Je moet zoiets positief benaderen; ik stel me tenminste aan mensen voor :* Krijg je niet van dat slap gezever van "ik had je wel willen meeten, maar ik zag je nergens" :)

Ja ik vond dat je dat heel netjes deed inderdaad
 
Bart Nrg Mc2 said:
Je moet zoiets positief benaderen; ik stel me tenminste aan mensen voor :* Krijg je niet van dat slap gezever van "ik had je wel willen meeten, maar ik zag je nergens" :)

dat deed je goed hoor Bart :*. Ik heb me ook voorgesteld aan iedereen dacht ik, alleen de meeste waren het na 2 minuten al vergeten :D.
 
Back
Top