Automeeting 1 oktober de Meern (Utrecht)

Ja ik vondt het best kut voor die jongen van de opel met ze sleutels .... ik anwb bellen:

Tomk. hallo ?

Anwb. hallo

Tomk. ik heb me sleutels in me auto laten zitten en me deur is in het slot gevallen en ik sta bij de macdonalds in nieuwengein

Anwb. dat kan gebeuren meneer

Tomk. dat kan indd gebeuren ja

Anwb. bent u lid van de anwb ?

Tomk. nee, kan je niet gewoon een wagentje langssturen om het probleem te fixxen ?

Anwb. nee dan moet je terplekke lid worden en dat kost 200euro, kan je gelijk betalen

Tomk. laat dan maar zitten, ik zit in de buurt van kanaleneiland dus ik vindt wel een andere oplossing ... laterrrr

8P

Opmerking die dag:

"Ajooohh, check die lui met z'n 4en op die scooter!" 8P
- Die komen straks terug, allemaal een runner onder de kont swa 8)

*Taatuuutaatuuu*

Prachtig:W

Hmm zou ik niet weten eigenlijk, heb die scooter niet gezien, wel ineens een politiebak die er behoorlijk hard vandoor ging, heb het dus nét gemist :P

En het schroevendraaier mysterie is echt kansloos, hoe kun je nou je schroevendraaier ergens tussen de moter laten zitten 8P Volgende keer draait ie ergens tussen, denk zomaar dat het 1.4tje dan gaat protesteren :rolleyes:

Daar heb ik dan weer vrij weinig van mee gekregen. :P

Denk erna, aangezien ze bij carlos stonden van: "Huh, er kan nieteens een schroevendraaier tussen" :P en dat was ervoor.

Heineken said:
Als Tom K volgende keer nou gewoon een stuk of 30 schroevendraaiers meeneemt kan ie ons een how-to vtec afstellen laten zien! :+

Hij gooit er eerst een stuiver in om te kijken of er nog ruimte is :P

Back