Automeeting part 2

Ik wil wel mee voor de gezelligheid! :D
Denk dat moeders het niet leuk vind als er een idioot van 17 die niet kan rijden met haar Peugeot over de Ring knalt. :+
 
Jongeeee het was de Focus :P

Ik heb niet tegen Lars gevlamt, maar hij kwam wel goed hard inlopen, echter had ik het gas al los :+

Jayrune kwam niet eens verder naar voren in de kudde met zn pauper Seat :*
 
Nee Robert, ik zat zo in de auto tegen Mark en Shane; Nou, die Focus gaat nog aardig door hoor. En toen kwam Lars langs en toen was het; Teeeeeeeeeering!
 
Owjah Robbert, ik heb ff nagekeken van de launche controle......
Die kun je gewoon gebruiken / uit testen!

Der zal niks kapot gaan, het is zo dat als je helling moet trekken dat de esp je remmen blokkeren zodat je fatsoenlijk kunt weg rijden, dus niks voor snelheid ;)
 
Nee Robert, ik zat zo in de auto tegen Mark en Shane; Nou, die Focus gaat nog aardig door hoor. En toen kwam Lars langs en toen was het; Teeeeeeeeeering!

Ja ik zag het, maar hij begon veel later pas met vlammen, de eerste keer direct vanaf de rotonde gaf ik ook flink gas en toen volgde niemand, 2e keer duurde het ff maar toen vlamde ik niet vol meer.
Al met al verlies ik wel van Lars maar denk niet dat het echt zo'n super verschil is zoals het nu lijkt.

Tim:
Aah oke, dacht al want ik had dr nog nooit van gehoord :P
Wel jammer, als je rolt en je geeft dan gas trekt ie wel door naar 7k en dan gaat ie helemaal naklapperen als je het gas los laat :P
 
Nee Robert, ik zat zo in de auto tegen Mark en Shane; Nou, die Focus gaat nog aardig door hoor. En toen kwam Lars langs en toen was het; Teeeeeeeeeering!

Ik denk dat het nog wel meevalt, de Skyline is vast wel sneller dan de ST maar zo belachelijk veel zal het niet schelen.

Maar het lijkt er een beetje op dat jij denkt dat de skyline zo belachelijk snel is dat niets hem bijhoud, ik denk dat jou vermogen om snelheid in te schatten een beetje overruled wordt door het brute geluid en uiterlijk van de nissan.

Ik denk dit ook omdat jij er vanuit gaat dat een auto met meer vermogen en die ook nog eens een paar honderd kg lichter is (cordoba) geen kans maakt...

Ik wil niet haten ofzo hoor, maar het lijkt erop jij jou meningen en opmerkingen aanpast aan wat jij denkt wat mensen willen horen, dit viel mij die zondag ook al op en heb zoiets van doe normaal, probeer niet polupair te worden oid door alleen maar mee te praten maar creeer ook een eigen mening.

Het kan zijn dat jij of andere het hier niet mee eens zijn (of wel) maar daar gaat het even niet om, het is puur wat ik denk/vind.
 
Ik denk dat het nog wel meevalt, de Skyline is vast wel sneller dan de ST maar zo belachelijk veel zal het niet schelen.

Maar het lijkt er een beetje op dat jij denkt dat de skyline zo belachelijk snel is dat niets hem bijhoud, ik denk dat jou vermogen om snelheid in te schatten een beetje overruled wordt door het brute geluid en uiterlijk van de nissan.

Ik denk dit ook omdat jij er vanuit gaat dat een auto met meer vermogen en die ook nog eens een paar honderd kg lichter is (cordoba) geen kans maakt...

Ik wil niet haten ofzo hoor, maar het lijkt erop jij jou meningen en opmerkingen aanpast aan wat jij denkt wat mensen willen horen, dit viel mij die zondag ook al op en heb zoiets van doe normaal, probeer niet polupair te worden oid door alleen maar mee te praten maar creeer ook een eigen mening.

Het kan zijn dat jij of andere het hier niet mee eens zijn (of wel) maar daar gaat het even niet om, het is puur wat ik denk/vind.
Ik begrijp je mening ook volledig hoor, daar niet van. En ik weet ook dat de Cordoba bloedsnel is, want ik heb hem vaker zien rijden. Waarschijnlijk zal het niet veel schelen, sowieso omdat die cordoba geen 1500kg weegt.

Voor de rest is het voor een deel voor mij ook ´nieuw´, en ik denk dat je daardoor vooral het gevoel kreeg dat ik mij ging aanpassen aan anderen.

Ik weet gewoon dat zo´n Skyline snel is, mede omdat ik hem nog nooit op zo´n manier had gezien. Want toen ik in de auto zat zei Shane nog tegen mij: Nahh, ik denk dat het niet veel zal schelen met die Cordoba. Toen wij bij de plas stonden en jullie kwamen aanrijden, ging ik toch wel m'n vraagtekens zetten. Maar zoals ik al zei, een deel voor mij is 'nieuw' en heb ik nog niet meegemeaakt (bijv. nog nooit meegereden met een Skyline of zo'n Cordoba). Daarom pas/lijkt het alsof ik me aanpas aan de meningen van anderen, meestal omdat ik dan anders over datgene denk.

Hoop dat je mijn kant nu ook begrijpt.
 
Ik begrijp jou kant ook wel een beetje, dit is ook gewoon puur iets wat mij ff opviel, je hoeft je ook niet te verontschuldigen oid, van mij part doe je er niks mee en denk je; fok hem! maakt mij allemaal niks uit :)

Maar als meer mensen dit gaan denken hier, dan wordt je over een tijdje nooit meer serieus genomen oid dus ik zeg dit ook voor jou eigen bestwil.
 
En dat is dus ook de reden waarom ik reageer ;).

Edit: We laten het hierbij. Heb met Roald nog over de pm gesproken, en verder gaan we er geen woorden meer aan vuil maken.
 
Last edited:
Back
Top