[SF.Net Motormeet #1] Zondag 22 mei 13:00 @ De Meern

Brute power van de zx10 + het lage gewicht van Rowan is helemaal top natuurlijk :p
Z'tje wil ook wel loskomen hoor :)

Kawa powerrr :+
 
Als er weer een meet komt moeten we echt ergens anders af spreken, ik sta altyd maar te trappelen om een rondje te boeken:+
 
<-- Zo, nu herken je me beter denk :p

Jij was met die S2000 toch? Of heb ik nu iemand anders voor me?

Ja ik was de bijrijder van de s2000, ik heb nooit geweten dat je die rood/witte honda (CBR?) hebt verkocht, dacht dat je daar nog steeds op reed. Welke type was dat, uit welk jaar? Lijkt mij namelijk een ideale/goedkope beginnersmotor die er nog tof uit kan zien ook. Vooor hoeveel heb jij hem toen verkocht? Wil ook voor zoiets gaan kijken op den duur.
 
Ja ik was de bijrijder van de s2000, ik heb nooit geweten dat je die rood/witte honda (CBR?) hebt verkocht, dacht dat je daar nog steeds op reed. Welke type was dat, uit welk jaar? Lijkt mij namelijk een ideale/goedkope beginnersmotor die er nog tof uit kan zien ook. Vooor hoeveel heb jij hem toen verkocht? Wil ook voor zoiets gaan kijken op den duur.

Uhm heb er inmiddels al een paar gehad :p

600F2 (inderdaad prima beginnersmotor. Rijd heel goed en is niet stuk te krijgen. Toen verkocht voor een prijs waar je nu een fireblade van kunt kopen, dus niet relevant meer :p)
cbr6.jpg


Toen de 954rr fireblade: :~
4604157001_f0918a2f72_z.jpg


Weg gedaan ivm woon-werk rijden..

Toen Appie Tuono :W
5448748130_7ba3edf47d_z.jpg


Nu de Z1000:
5616571315_d83f40e8c8_z.jpg


Dat was het :)
 
Nice bikes! Ik doelde inderdaad op die F2, prima beginmotor en kost geen drol :) 1100 euri winst maken op een motor waar je bijna 2 jaar op rijdt is wel bizar trouwens hehe!
 
Nice bikes! Ik doelde inderdaad op die F2, prima beginmotor en kost geen drol :) 1100 euri winst maken op een motor waar je bijna 2 jaar op rijdt is wel bizar trouwens hehe!

Ja kocht 'm echt voor bijna niks toen. Helemaal netjes gemaakt en toen iemand gevonden die zo gek was er veel voor te betalen. Hij rijdt overigens wel nog steeds rond :D
 
Back
Top