Poll; auto- & motormeeting ST.net

Locatie?

• Veenendaal, achter BK

Votes: 26 41.3%
  • Utrecht, de Meern

Votes: 22 34.9%
  • Lelystad, samen met SBO-race

Votes: 12 19.0%
  • Een andere leuke locatie

Votes: 3 4.8%

• Total voters
    63
Status
Not open for further replies.
Gewoon meer werken noobs, al die tijd die jullie op het forum zitten is verneukte tijd waar je veel geld hebt kunnen verdienen

En dan een muisarm krijgen? Nee bedankt, heb het al een x mogen proberen hoe het ongeveer voelt om RSI te hebben, en het verpest meer dan die paar honderd euro in de maand erbij goed maakt... In mijn functie is het trouwens niet van, hej, laat ik deze week eens 50 uur gaan werken...

Weleens nagedacht om eens wat nuttigs te gaan doen op zaterdag, maar de vrijdagavonden bevallen zo goed :P

Gewoon meer werken noobs, al die tijd die jullie op het forum zitten is verneukte tijd waar je veel geld hebt kunnen verdienen

Mwoah, als je een 42,5 urige werkweek (ma tm za) excl huiswerk hebt denk je niet van "goh, laat k 's avonds ff lekker vakken gaan vullen" oid :P
tenzij je een andere manier weet hoe ik in die verneukte tijd 'veel geld' kan verdienen :P
(liefst legaal :+)

niet iedereen heeft een HBO diploma oid, ben gestopt met school dus met alleen een VMBO mag je al blij zijn dat je een redelijk betaalde baan krijgt :)
Prijs jezelf niet uit de markt, iedere werkgever in het MKB zit te springen om ongeschoolde arbeidskrachten. Vooral in de handel en techniek.

Werken en lekker geld is wel tof hoor, maar een sociaal leven/vriendin is dat ook ;)

Vrij goed in balans atm... Toen ik ff vrijgezel was had ik echt tijd over...

Way offtopic trouwens...

Topic sluiten, wordt het Veenendaal dus? Dan gaan we datumpje prikken!

Status
Not open for further replies.
Back