16 April, SF.net ex Scoot0rvlamm0rs, auto meeting :+

Welke data kan jij?


  • Total voters
    51
was gezellig :)

op de terug weg hebben we nog een bmw ''M'' serie gespot, die op ze dak lag in de berm met 2 kreunende ruffryders en een reef teef er naast ...

we hebben ze niet geholpen ;)

robin V ... onze kermis man
 
[5th]Tom K said:
op de terug weg hebben we nog een bmw ''M'' serie gespot, die op ze dak lag in de berm met 2 kreunende ruffryders en een reef teef er naast ...

we hebben ze niet geholpen ;)

9||6

Die gasten in die "M" waren echt aries, en dan dat domme wijf met dr wije bek na iemand vroeg of het een echte M was: "hou je kankerbek, jullie hebben nieteens een auto"

:L 8P

Maar het was een geslaagde dag, ondanks het geringe aantal auto's +ralf+
 
Vince said:
9||6

Die gasten in die "M" waren echt aries, en dan dat domme wijf met dr wije bek na iemand vroeg of het een echte M was: "hou je kankerbek, jullie hebben nieteens een auto"

:L 8P

Maar het was een geslaagde dag, ondanks het geringe aantal auto's +ralf+

Wat zei je: die M staat zeker voor de Mongool die achter het stuur zat.
 
Stephan@Spy said:
Wat zei je: die M staat zeker voor de Mongool die achter het stuur zat.

Nee, iemand zei dat ze niet met kanker moest spotten. Verder werden ze volop uitgelachen :p

Ik heb foto's geschoten (4 maar 8P):

Foto=OTV3U473


Foto=A6IIIRJX


Foto=UJ64V43O


Foto=IANFB7MY


Geniet ervan, want ze zijn altijd zo weer down bij Wanadon't

Helaas geen foto's van bij Mcdonalds.
 
Last edited:
Bart Nrg Mc2 said:
Ziet er gezellig uit :*

Jij had op de meeting helemaal aan je trekken kunnen komen, er was nl. ook nog een audi meeting aldaar :)

Divided said:
waar was het nou uiteindelijk gehouden ?

Gewoon in De Meern, dag afgesloten bij de mcdonalds Nieuwegein :D
 
Last edited:
[5th]Tom. said:
Terwijl mijn SL naast ons stond met dak eraf, Neg0rbeats rond de mac te pompen :p

*edit* [5th]Nick :p

Grote kans dat die gasten daarom zo stil waren :p.

Dat wijf is gewoon zwaar beledigd, zeer kwetsend voor haar waarschijnlijk dat dr toffe wannabe richboy's toch geen echte M konden betalen en nu werden uitgelachen :7

Ik denk dat als ze echt tof ging doen dat die 2 gasten met hun "M" gewoon keihard weg zouden blazen. Poessies :X
 
Back
Top