Clubspecials 23 april & 16 juli

Menn0

Ouwe plakkert
Gaan er mensen van hier? Reglement is best verander ten opzichte van 2005. Bij recreatief mag er niet meer ingehaald worden, jammer voor de fun maar wel een stuk veiliger!

Ik zelf ga niet meer rijden, vorig jaar 2x bijna 1 in mn zijkant gehad. Was niet leuk met je trage bak tussen de ex cup racers.

Meer info: www.clubspecials.nl
 
Advertisement - register to remove this

Vond de clubspecials er toen ook op achteruit gaan, zag toen ook filmpjes van die Uno die in het rondte ging, maar als je bij dat filmpje zag hoe die gozer zelf reed; daar hoef ik dus niet bij op de baan...
Is dat van 6 mei niks voor je, toerklasse, waar je mag inhalen op rechte stukken, ideaal lijkt me.
 
Kasteel said:
Vond de clubspecials er toen ook op achteruit gaan, zag toen ook filmpjes van die Uno die in het rondte ging, maar als je bij dat filmpje zag hoe die gozer zelf reed; daar hoef ik dus niet bij op de baan...
Is dat van 6 mei niks voor je, toerklasse, waar je mag inhalen op rechte stukken, ideaal lijkt me.

Ben ik het helemaal mee eens, gewoon standaard, niet verlaagd, geen rolkooi niks. Gewoon superstom. Net als die groene mazda oid die in scheivlak eraf ging.

Rij ook niet meer omdat ik net een 5 maanden durende ombouw/restauratie gedaan heb, ook beetje zonde :X Lekker kijken en als passagier meetouren. Ook prima!
 
Back
Top