Motorbeurs Utrecht 2007

Ja als t lekker weer is. Ga niet voor de lol met -5 in mn leren pak op de motor zitten :p

Met dit weer les ik gewoon in m'n leren pakkie :p
simpelweg omdat ik de kleren van de rijschool totaal niet pas + te gierig ben om textiele kleding erbij te kopen :#

Btw valt het echt onwijs mee hoe koud dat is hoor. Normaal gesproken ben ik echt een kouwkleun, maar dit is prima te doen.
 
Nou als jij met -5 snelwegkilometers gaat maken in een leren pak ben je mijn held.

Ik doe het ook, want ik weiger met de trein te gaan, maar bij -5 is het aardig verrot :D
 
Nou als jij met -5 snelwegkilometers gaat maken in een leren pak ben je mijn held.

Ik doe het ook, want ik weiger met de trein te gaan, maar bij -5 is het aardig verrot :D

Koop dan een verwarmd pak heh :p
Of zo'n textiel overjas en broek die je over je pak draagt. Maar koud blijft het wel denk ik...
 
Btw valt het echt onwijs mee hoe koud dat is hoor. Normaal gesproken ben ik echt een kouwkleun, maar dit is prima te doen.


Je leren pak is ook gewoon chill met "relatief koud weer" in de stad.. boven de 80km/h gaat het bij mij wel koud worden..

KUTventilatiegaatjes :D
 
K heb ook met -5 of mischien nog wel kouder gelest.

Het wordt problematisch als je dubbele uren lest en je snelweg rijdt, dan ga je echt kapot ;)
Zolang je enkele uren rijdt en in de stad blijft is het prima uit te houden.

Naar t werk rijd k soms ook wel hoor onder 0 graden, maar is niet echt fijn.
Vooral handen en rondom de nek en kin wordt koud op de snelweg als je btje gas geeft.

Gisteren ook met de motor naar het werk geweest, durf het bijna warm te noemen en is zeker niet koud!
Het waaide alleen veel te hard.
 
Ik rij nu met fleece-coltrui onder mn pak, dat gaat wel prima eigenlijk, zeker met deze temperaturen. Kan je nog een beetje doorrijden :p
 
Back
Top