Show hier je Motorbeurs aanwinsten!

Ik heb B2 sidi witte laarzen gekocht. ook 169,00
Zocht voor een mooie witte helm, maar vond er bijna geen, 1 van Bell maar die was niet in mijn maat, en 1 van X-lite maar die was meteen 300 euro.

Wel jammer, vond vooral die Bell erg mooi :(
 
dank je wel jasper :*

Witte schoenen zijn echt vet!, mits het ook bij je pak past.
Bell helmen trouwens ook, zit er sterk aan te twijfelen om er dit jaar ook 1 aan te schaffen :p
M'n pa heeft ook een bell helm:

Bell-Daytona-M5X-D.jpg


edit: dit is veel mooier dan die HJC jasper :p

M4R_OCB.jpg
 
Ik ga een heel klein beetje valsspelen. Ik heb em niet gekocht op de motorbeurs, omdat ik em nergens zag liggen daar. Dus nu maar via internet besteld (wel gelukkig de maat kunnen passen op de beurs, zelfde merk, ander type)

Lazer Fiber Pro Carbon

[IR]http://www.motozoom.nl/pics/fotoGroot/204629_410_FR_07.jpg[/IR]

Weegt slecht 1190gr. En is fokkin bruut:D Uiteraard zwart vizier bijbesteld
 
Berik handschoenen voor 89 normaal 110:

[ir]http://www.xs4all.nl/~ncvdh/t-shirts/245.jpg[/ir]

En een textielen broek voor 69 euro :p Gemiddelde textielen broek kost 125 euro.

Heb ze ook! :D mooie dingen en zitten ook goed..
Heb ook een Berik pak, dus ik "moest" ze ook wel ;)

Alleen die logo'tjes en streepjes op je vingertoppen slijten er wel af met de tijd.
Soort stickertjes zijn het.
 
@Karp: de helm is nu in de aanbieding en kost €199. Hij wordt alleen standaard met een normaal vizier geleverd, dus het zwarte vizier moest ik bijbestellen. Die kostte €49 extra. Totaal dus €250 voor zoals ie op de foto te zien is. Best een nette prijs, de buitenschaal schijnt toch wel van echt carbon te zijn. Geen sticker dus:)
 
@Karp: de helm is nu in de aanbieding en kost €199. Hij wordt alleen standaard met een normaal vizier geleverd, dus het zwarte vizier moest ik bijbestellen. Die kostte €49 extra. Totaal dus €250 voor zoals ie op de foto te zien is. Best een nette prijs, de buitenschaal schijnt toch wel van echt carbon te zijn. Geen sticker dus:)


Ik zoek nu al een tijdje naar deze helm, en ik zie ze over al voor 380 staan. Waar heb jij em bestelt dan?
 
vandaag helm binnen gekregen, glanzend ipv mat zwart, foto in de webshop vertekende de kleur wat, maar ben hier ook erg blij meee :)

2e0l7dc.jpg
 
Back
Top