Ik heb B2 sidi witte laarzen gekocht. ook 169,00
Zocht voor een mooie witte helm, maar vond er bijna geen, 1 van Bell maar die was niet in mijn maat, en 1 van X-lite maar die was meteen 300 euro.
Witte schoenen zijn echt vet!, mits het ook bij je pak past.
Bell helmen trouwens ook, zit er sterk aan te twijfelen om er dit jaar ook 1 aan te schaffen
M'n pa heeft ook een bell helm:
Ik ga een heel klein beetje valsspelen. Ik heb em niet gekocht op de motorbeurs, omdat ik em nergens zag liggen daar. Dus nu maar via internet besteld (wel gelukkig de maat kunnen passen op de beurs, zelfde merk, ander type)
@Karp: de helm is nu in de aanbieding en kost €199. Hij wordt alleen standaard met een normaal vizier geleverd, dus het zwarte vizier moest ik bijbestellen. Die kostte €49 extra. Totaal dus €250 voor zoals ie op de foto te zien is. Best een nette prijs, de buitenschaal schijnt toch wel van echt carbon te zijn. Geen sticker dus
@Karp: de helm is nu in de aanbieding en kost €199. Hij wordt alleen standaard met een normaal vizier geleverd, dus het zwarte vizier moest ik bijbestellen. Die kostte €49 extra. Totaal dus €250 voor zoals ie op de foto te zien is. Best een nette prijs, de buitenschaal schijnt toch wel van echt carbon te zijn. Geen sticker dus