Shane A.k.a. Podolski 15 June 2012 #1,022 Yo Ro, nog een plekje over toevallig? Wil op zich ook wel ff mee boeken!
Misha Sorry sensor 15 June 2012 #1,025 Nee, helaas. Iets te laat besloten om het helft in eigen handen te nemen, nu hopen dat we het over paar weken rijdend kunnen maken.
Nee, helaas. Iets te laat besloten om het helft in eigen handen te nemen, nu hopen dat we het over paar weken rijdend kunnen maken.
Machiel. MFabrications 15 June 2012 #1,026 Pepijn#205 said: Ik ben er ook Dagje filmen weer Click to expand... Top! Tijdens kwalificatie sessie weer camera in mijn auto?
Pepijn#205 said: Ik ben er ook Dagje filmen weer Click to expand... Top! Tijdens kwalificatie sessie weer camera in mijn auto?
InIMoeK DCA GODZUKI 15 June 2012 #1,027 Shane said: Yo Ro, nog een plekje over toevallig? Wil op zich ook wel ff mee boeken! Click to expand... ALS ik ga issie helaas al bezet. Kom gewoon met je compact. Lekker driften :#
Shane said: Yo Ro, nog een plekje over toevallig? Wil op zich ook wel ff mee boeken! Click to expand... ALS ik ga issie helaas al bezet. Kom gewoon met je compact. Lekker driften :#
Bas Administrator Staff member 15 June 2012 #1,028 http://forum.scooterforum.net/forum/f99/show-je-eigen-auto-87-a-202040/