Zwarte Cross 2009

Wat een trieste actie zeg, die 70 meter sprong... 8P

Zeg dan gewoon gelijk dat het met een parachute wordt gedaan. 8P


Attention whores actie :p
 
Van dat 't mislukt was? Die is nep, d0h :p

Een vriend van me beweerde ook dat ie gewoon ging springen van 70 meter, en dan landen op een schansje van 6 meter hoog :+
 
tuurlijk was dat een publiciteits stunt , als je logisch na denkt weet je toch dat niemand van 70 meter naar beneden kan springen en dan ook nog ff goed op een schans springen 8P
 
Wat een trieste actie zeg, die 70 meter sprong... 8P

Zeg dan gewoon gelijk dat het met een parachute wordt gedaan. 8P


Attention whores actie :p

omg en jij dacht serieus dat ze echt gingne springen? :x
gewoon weer een goede stunt van de jovinx, heel nederland heeft het er weer over:W
 
Terug reis ging bij ons het raarst. 1 van de jongens nog al rijdend uit het busje gedonderd 8P. Ging echt nergens over. Was wel gezellig. Maar ik zou volgend jaar niet weer heen gaan. Tenzij ik mee zou doen.
 
omg en jij dacht serieus dat ze echt gingne springen? :x
gewoon weer een goede stunt van de jovinx, heel nederland heeft het er weer over:W



Jajaja, nu weet iedereen het ineens al! :7

Lees de post die ik er boven had. :p Natuurlijk snap ik ook wel dat als iemand "gewoon" van 70 meter springt dat 'ie te platter valt...

Mja, een parachute had ik niet verwacht nee... Om nou zo'n toren te maken voor zo'n lompe actie... :p
 
wij gaan zo ons voertuig ophalen, pech gehad en nu staat ie ergens bij een boer in deventer langs de snelweg...
nieuwe as gehaald, dus zo even onderbakken en dan hopen dat het goed gaat(A)
 
Ik hoefde niet te blazen zaterdag gelukkig (een aantal andere wel, en die hoefden ook niet mee te doen :p )

De VIP tribune heeft een paar kuub achterhoeks zand van me gekregen ja :)
 
Back
Top