MOTORbeurs Utrecht 2009

Ons zootje staat er al. Hoorde al dat het een gekke huis was. 1 gebroken enkel, een gebroken achterbrug en een leeg geroofde auto!

Ik ben vanaf morgen der, ben benieuwt :)
 
Ik ben der mogen vanaf 10 uur.

Oordoppen aan laten meten, miss een nieuwe textiel jas, en ff opzoek naar wat cross spul als laarzen, bril en enduro broek.
 
Ben net terug, zeker een uur of 7-8 rondgelopen daar :D

Aangemeten Alpine doppen waren 90 euro (vorig jaar 45 :( ), dus maar universele genomen.
Verder had ik geen kleding ofzo nodig dus voornamelijk meegelopen met vrienden die gingen passen.

Was wel weer een leuke beurs, genoeg te zien en genoeg spul te koop.

@Michiel, korting valt mee, vond wel dat er echt heel veel Revit, Dainesse en Arlen Ness kleding was dit jaar. De iet wat mindere merken (IXS, MQP, Grid etc) zijn hier en daar wel echt hele leuke aanbiedingen van (complete combi's voor 275 euro).
 
Ben net terug, zeker een uur of 7-8 rondgelopen daar :D

Aangemeten Alpine doppen waren 90 euro (vorig jaar 45 :( ), dus maar universele genomen.
Verder had ik geen kleding ofzo nodig dus voornamelijk meegelopen met vrienden die gingen passen.

Was wel weer een leuke beurs, genoeg te zien en genoeg spul te koop.

@Michiel, korting valt mee, vond wel dat er echt heel veel Revit, Dainesse en Arlen Ness kleding was dit jaar. De iet wat mindere merken (IXS, MQP, Grid etc) zijn hier en daar wel echt hele leuke aanbiedingen van (complete combi's voor 275 euro).

Lastig dit :p

20km hiervandaan zit fc-moto. Ik wil een combi en die is daar afgeprijsd van 770 naar 460 (astars, GP-Plus). De beurs is weer erg ver rijden vanaf hier.. Dus als iemand even de hele beurs kan checken voor de prijs van die combi :*
 
Er is zeker bier alleen geen sprinter van mij, onze stand was 70 vierkante meter en er staan 45 motors:D geen plek meer anders had ik zeker sprinter en SM erneer gezet:)

Heb dinsdag en woensdag al opgebouwd, mooie beurs ditjaar igg met veel p*rno spul, wel heel veel kleding.
Zag ik trouwens Remcol @ kalfsbeek stand gisteren? ik had blauw Yamaha vest aan igg..

ah die ene.. ;)

haha volgens mij heb ik je ook gezien ja.. ik moest vandaag en morgen achter de balie helpen omdat veel van de hulplui niks van de accesoires weten en ik stond er gisteren ff achter. en toen kwam jij er volgens mij langs lopen ja.. iig kwam ik wel op je aan het kijken (ken je alleen van de foto's maar je bent in het echt iig een stuk groter :+ )

maar hoe ken je mij in godsnaam dan.. :p

volgens mij heb ik arthur ook nog gezien.
 
Heeeeel veel kleding inderdaad.

Paar leuke stands met fabrieksracers, een leuke opengezaagde Kawasaki, Dieselmotoren met vario (allejezus vette techniek btw), BMW-GP fiets, leuke stands etc. etc..

Probiker-pakken ook eens gevoeld, en dat zijn inderdaad prima starterspakjes voor mensen die niet met 120+ km/h op hun giechel zullen gaan, want het leer is toch best dunnetjes...
 
Heb daar bezopen rond gelopen op zoek naar een bepaalde helm en dus nergens in M meer te krijgen. Wel met een hoop mensen staan lullen. Promo-meisjes :~

Wel jammer dat de stunt/wheelie-shit niet door ging vanwege het weer. En dat er niemand te bekennen was @ SBO-stand.

Vond de carbon Ducati ook wel erg dik :W
 
Back
Top